MBPFW 2013 Outfit

AUTUMN, COURSE STYLING, EXCLUSIVE, MERCEDES BENZ FW, SHOES, WORK
Už na sobě pociťuji
mírnou únavu. Je to vyčerpávající. Prague Fashion Weekend začal
ve čtvrtek a já se od té doby nezastavil. Dnes je jeho poslední
den a já jsem smutný a zároveň svým způsobem rád, že je
konec. Na dva týdny si odpočinu a potom to všechno začne znovu a
bude to možná ještě horší 🙂 Nicméně se na Designblok Premier
Fashion Week, který startuje 7.10 moc těším! Ale zpátky k MB
Prague Fashion Weekendu. Účast na přehlídkách má svůj
předepsaný dress code. Díky bohu, že se neopakuje to co bylo k
vidění během PFW. Já ten svůj včerejší ale trochu podcenil,
prochladl a odnesl to nachlazením, takže jsou teď mým společníkem
papírové kapesníčky a horký zelený čaj. Možná by se teď
hodilo citovat „ pro krásu /módu/ se musí trpět“. Byl to
velmi špatný nápad a já vůbec netuším, na co jsem při výběru
oblečení myslel. Nicméně, poučil jsem se. Můj dnešní outfit
si můžete prohlédnout pod článkem. Baví mě kombinovat věci na
první pohled nezkombinovatelné, jako jsou třeba puntíky a kostky.
 
Czech Blondýn
 

One thought on “MBPFW 2013 Outfit

Leave a Reply

