Podzimní loveStory

AUTUMN, EXCLUSIVE, STREET STYLE, TRENCH COAT
Já:
Procházel jsem okolo něj
několik dní. Stál ve výloze a lákal mě svým pohledem. To
odhodlání vejít dovnitř a oslovit ho přišlo tak náhle a
nečekaně. Už jsem to déle nemohl vydržet. Nebyla to láska na
první pohled. Potřeboval jsem navázat bližší kontakt. Když
jsem se ho poprvé dotkl, projel mi mráz po zádech. Byl nádherný,
dokonalý. Pocit vzrušení, jako když sedíte ve sportovním autě
v kožené sedačce a řítíte se obrovskou rychlostí do zatáčky.
Zastaví se vám na vteřinu dech. A potom pocit nadšení a úlevy,
že jste tu překážku zvládli. Po pár dnech jsem si ho odnesl
domů a už máme za sebou i společnou premiéru před rodinou a
přáteli. Říkají nám, že jsme dokonalý pár a hodíme se k
sobě. Snad nám to spolu dlouho vydrží.
 
On:
Byla to pro mě láska na
první pohled. Ihned jsem pochopil, že jsem našel své druhé já.
Nebyl jsem panic, vyzkoušelo si mě už tolik mužů, že bych je na
svých knoflících nespočítal, ale žádný z nich nebyl ten
pravý. Nikdy nezapomenu na moment, když si mě poprvé oblékl a na
tváři se mu objevil radostný úsměv. Bylo mi s ním tak dobře,
naše pocity byly oboustranné, přesto mě ještě v obchodě nechal
a slíbil, že si pro mě udělá místo v šatníku a pak si mě
teprve vyzvedne. Moc jsem tomu nevěřil, ale o pár dní později si
mě skutečně vezl domů. Od té doby spolu chodíme všude a
zažíváme různá dobrodružství. Všichni nám tvrdí, jak nám
to spolu sluší a že jsem spolu vytvořili dokonalý pár. On mi
říká, že se hodím pro každou příležitost, a mě to
pochopitelně moc těší. Věřím, že před sebou máme ještě
dlouhou budoucnost!
 

Je
ideální období pro jeho nákup a nejvyšší čas udělat mu
čestné místo na věšáku v předsíni. Ano, je to kabát.
 
Czech Blondýn
 

photo: luxo.co.za and jonanista.wordpress.com 
Leave a Reply

