NYFW Spring 2014

collection, EXCLUSIVE, FASHION ICON, MERCEDES BENZ FW, NEW YORK FASHION WEEK, SHOES, SPRING
Zatímco u nás Fashion
Week teprve včera začal, ten v New Yorku je již dávno v plném
proudu. A ikdyž ještě zdaleka neskončil, já už mám své čtyři
favority, které jen těžko někdo překoná. Jsou jimi Donna Karan,
Michael Bastian, Noon by Noir a Park &
Ronen. Dal jsem si dnes za úkol vás s nimi trochu blíže seznámit,
protože si osobně myslím, že byste o nich měli vědět.
 
A začnu
třeba právě u Donny Karan. Její módní přehlídka mi učarovala
hned s první modelkou, která vyšla na molo. Tím důvodem byly
hlavně tóny barev hnědé a zlaté, které se mi na ženách velmi
líbí a ano přiznávám se, že i já vlastním, především v té
hnědé barvě, pár kousků oblečení a jsou to jedny z nejlepších
kusů oděvu, které mám. Dále byla k vidění kombinace modré a
bílé, i tu považuji za nesmrtelnou. Velkou pozornost si jistě
zaslouží i klobouky, které Donna pro spring 2014 navrhla a které
mi sem tam trošku připomínají ty, které nosili představitelé
postav z Harryho Pottera. Další je na mém seznamu Michael Bastian.
U něj se mi líbí, že dal dohromady kousky na první pohled
nezkombinovatelné ať už barvou, střihem nebo vzory. Kalhoty s
leopardím potiskem se mi nikdy moc nelíbili, ale tak, jak je
Michael dokázal poskládat do celkého outfitu nemají chybu. Mé
srdce ale vzplanulo hlavně k botám, konkrétně k mokasínám a ke
svetrům, hlavně ten poslední je u mě top! Další to byla dámská
kolekce Noon by Noir. Tam dělají velké zázraky hlavně detaily a
střih. Pokud máte rády pastelové barvy, kytičky apod. tak právě
u Noon by Noir byste si mohly přijít na své. A poslední z NYFW je
Park & Ronen. Takové sladké
až přesladké kluky v růžové jsem nikdy neměl rád, ale po
shlédnutí celé kolekce jsem musel udělat výjimku. Co se mi tu
líbí velmi je poloprůsvitný cardigan ve žluté a jeho brácha v
šedé, ty bych na sebe oblékl okamžitě a dál olivové? zlaté? šortky z
poslední fotky, i po těch ještě pořád nenasytně slintám.
Pro shlédnutí všech fotek rozklikněte celý článek
 
Czech Blondýn
 

 

 

Donna Karan

 

 

Michael Bastian

 

 

Noon by Noir

 

 

Park &
Ronen

 



 
A na závěr malá třešnička, to nejlepší, co je na přehlídkách spring/summer k vidění…hmmmm 🙂
 

 
photo by John Aquino, Robert Mitra and Giovanni Gionnoni for WWD

One thought on “NYFW Spring 2014

Leave a Reply

