Schwarzkopf Elite Model Look 2013

CZECH STYLE, DANIEL VOJTECH, ELITE MODEL LOOK, EXCLUSIVE, FASHION ICON, PARTY
Středa pro mě byla velmi
hektická. Jak už jsem se zmiňoval ve svém předchozím příspěvku,
slavil jsem narozeniny jedné své nejlepší přítelkyně.
Odpoledne jsme strávili nakupováním po Praze, večer to celé
zakončili pár dobrými nealko! koktejly v našem oblíbeném
podniku. A já měl posléze jen hodinu na to, abych dorazil domů,
převlékl se do slavnostního, udělal něco se svými vlasy a
upravil drobné nedostatky na obličeji. Bylo to nutné z toho
důvodu, že jsem měl před sebou důležitý večer, kterým bylo
finále Schwarzkopf Elite Model Look 2013. Šestnáct krásných
dívek bojovalo o vítězství v nádherném Španělském sále
Pražského hradu. O budoucnosti modelek rozhodovala odborná porota
v čele s čestnou předsedkyní 22. ročníku soutěže Schwarzkopf
Elite Model Look pro ČR a SR, světovou topmodelkou Danielou
Peštovou nebo ambasadorkou soutěže Taťánou Kuchařovou. Celým
večerem provázel moderátor Leoš Mareš. Na akci dále nechyběli
např. Petra Faltýnová, Ondřej Brzobohatý, Michaela Kociánová,
Daniel Vojtěch, Vratko Barcík, Robin Barnet, Michaela Hlaváčová
a další. Možná vám některá z jmen nic neříkají, ale vězte,
že jsou to všichno velké osobnosti ze světa módy! Po skončení
večera jsem měl velmi příjemné pocity. Letošní ročník se mi
líbil. Podmanivá hudba, krásné dívky, krásné modely šatů a
to všechno v krásném Španělském sále. Vítězkám Evě Klimkové a Barboře Kolárikové fandím.
Pokud jste včera chyběli, malý report nabízí video Blesk pro ženy.
 
Czech Blondýn
 

 
photo by Arthur Koff 
Leave a Reply

