Emannuel Rosario

AUTUMN, EAGLE MOUNTAIN, EMANNUEL ROSARIO, TRAVEL, WORK
Včera pozdě v noci jsem
se vrátil z Orlických hor, kde jsem trávil úplně poslední volný
víkend. Za celé dva dny jsem naspal asi cca 5 hodin, takže prosím
omluvte, že článek přidávám až teď, ale musel jsem dospat
spánkový deficit. Sešlo se nás nakonec šest, šestičlenná
parta lidí (čtyři kluci a dvě holky) shodou okolností všichni z
modelingového průmyslu, takže o veselé historky z backstage a
další libůstky rozhodně nebyla nouze, naše seance u piva a vína
končily až těsně před svítáním 🙂 Počasí bylo po celou dobu
úžasné, hlavně v sobotu, kdy jsem několikrát zalitoval, že
jsem si s sebou nepřibalil žádné šortky a musel si tak jedny
provizorní vyrobit z džín. Opět to byl jeden z těch víkendů,
na který budu vzpomínat ještě hodně, hodně dlouho. Nyní jsem
už ale zpátky v Praze a od zítřka mě čeká tvrdý pracovní
režim. Začalo září a s ním žně, co se týče mé práce,
horko těžko byste v mém diáři hledali den, ve kterém bych neměl
nějakou tu pracovní schůzku, fitting, focení a podobně. Ale
těším se. To dvouměsíční lenošení mi dosyta stačilo.
 
Czech Blondýn
 

 
|
Photo | Emannuel Rosario

One thought on “Emannuel Rosario

  1. opat Top, ta druha foto je skvela 🙂
    btw, uz si ta musela dat medzi moje favourite website (blogy) na mojej stranke.. na bocnej liste sa najdes! teda vzdy podla aktualizaie 😉

Leave a Reply

