Foodblogy

COFFEE, EXCLUSIVE, FOOD AND DRINK, FOODBLOG
Už dlouho se na blogu
neobjevil žádný článek o jídle. Přitom já na restaurace a na
dobré pokrmy v žádném případě nezanevřel, ba naopak, třeba
právě minulý týden jsem se byl podívat v asijské restauraci
Café Buddha Balbínova. Nebudu vám lhát, není to žádná
převratná novinka, ale speciality fusion kuchyně od pravého
indonéského mistra Ketuta a sushi Sunkiss, které nikde jinde v
Praze nenajdete, jsou dobrým lákadlem, abyste se sem vydali na
chvíli posedět. V poslední době jsem také propadl foodblogům,
hlavně dvoum – Meg v kuchyni a Cuketka.cz Martina Kuciela si mě
získaly hned! Tolik překrásných fotografií jídla na jednom
místě a recepty, které zvládne i lajk jako jsem já 🙂 Pokud vás
vaření alespoň trošku baví a máte rádi dobré jídlo a pití,
potom vám tyto blogy nesmí uniknout.
 
Czech Blondýn
 

 
 
 
|
Photo |
Café Buddha,
Cuketka
and
Meg v kuchyni
One thought on “Foodblogy

Leave a Reply

