Boyfriend jeans

BOYFRIEND JEANS, EXCLUSIVE, LOOK, SUMMER

Posledních pár dní se
podle přátel oblékám prý docela nudně a hlavně pořád stejně.
Pokaždé když jsme se v uplynulém týdnu potkali, měl jsem na
sobě boyfriend džíny, mokasíny a jednoduché bavlněné tričko.
Obávám se ale, že nudný pro ně zůstanu i nadále. Hlavně do
boyfriend džín jsem se totiž úplně zbláznil a kdyby to nebylo
nezbytně nutné, tak je ze sebe ani nesundávám. Jsou neuvěřitelně
pohodlné. Hrozně mě baví. Nic komplikovaného. A o tom to v
posledních dnech je. Počasí je pro ně ideální. A vhodné jsou
téměř kamkoli. Na pracovní schůzku, na nákupy i na kávu s
kamarádkou a já tak nemusím složitě řešit co na sebe a ušetří
mi to spoustu času, který tak můžu věnovat jiným činnostem.
 
Czech Blondýn
 
|
Boyfriend jeans nosí | Shini, Kristina Bazan, Aimee

Leave a Reply

