Vyšší cíle

EXCLUSIVE, PSYCHOLOGY, WORK

Věděl jsem, že
zkušenosti, které jsem získal na několikadenní stáži v jednom
módním magazíně v Miláně, jednou šikovně zúročím. Nové
pracovní nabídky se mi jen hrnou. A já jsem za ně pochopitelně
velmi rád. Každá taková nová nabídka mi vždy povrdí to co si
dlouho myslím, ať to zní sebevíc sobecky, že mám pro módu cit
a pochopení, že jí rozumím a že se v této oblasti chci
pohybovat ještě hodně, hodně dlouho. Móda je součástí mé
osobnosti a jak už jsem na blogu v minulosti několikrát avizoval,
život si bez ní neumím představit. Modeling byl pro mě vždy jen
pomyslný odrazový můstek, mé cíle jsou mnohem vyšší. Ikdyž
mě focení baví, dlouhodoběji se jím živit opravdu nedá,
konkurence je veliká a okolo pětadvaceti až třiceti let se v
tomto byznysu udrží už jen světové špičky, které si ke
kariéře dopomůžou slavným partnerem a pár skandály v novinách.
Jo mohl bych taky zvolit variantu číslo dvě – najít si
nějakého hóódně bohatého muže, omotat si ho kolem prstu (nebo
je to naopak? on by si omotal kolem prstu mě?) a nechat se od něj
vydržovat. Znám ze svého okolí pár takových případů. A možná
právě proto, že je znám, tak říkám, děkuji, nechci. Neumím
si představit být na někom závislý a ztratit svou svobodu. Proto
přijímám každou pracovní nabídku, která mi dopomůže ke
kariérnímu vzrůstu, nabídne mi něco nového, něčemu novému mě
naučí. Nebojím se nových výzev. Jdu do nich se vztyčenou
hlavou. A pokud zakopnu a spadnu, zvednu se a pokračuju dál. Každý
máme právo občas udělat chybu.

PS: Dnes jsme se vrátili z
Berlína. Na článek se můžete těšit v průběhu příštího
týdne.
 
Czech Blondýn
 
 

photo: instagram Lukáš Kimlička
Terry Richardson and Miley Cyrus for Harper’s Bazaar

 

2 thoughts on “Vyšší cíle

Leave a Reply

