Berlín

BERLIN, EXCLUSIVE, TRAVEL

Opět publikuji ve
večerních hodinách, promiňte mi, ale víc toho prostě nestíhám,
jsem rád za svoje tweety a aktivitu na instagramu, ale víc se mi
toho do denního programu nevejde. Alespoň prozatím. Zítra brzy
ráno odjíždíme s přítelem do Berlína, kde zůstáváme přes
celý víkend. Oba se strašně těšíme. Milujeme tohle město.
Obchody, bary, restaurace. Já osobně se Berlín snažím
navštěvovat, jak nejvíc je to jen možné. Jako by to bylo včera
si vybavuji svoje vzpomínky na jeho první návštěvu. Bylo nás
tenkrát šest, byli jsme docela početná různorodá parta a možná
díky tomu jsme si všichni perfektně rozuměli. Cestovali jsme ve
staré dodávce, o které jsem měl značné pochybnosti, zda cestu
skutečně zvládne, jak mi tvrdil Tomáš, její řidič. Dnes tu
sedím zcela zdravý bez zdravotních komplikací, takže skutečně
zvládla. Tam i zpět! Bydleli jsme v průměrném hotelu, něco
luxusnějšího si v té době ani jeden z nás ještě nemohl
dovolit a můj pokoj, který jsem sdílel s kamarádkou Terezou,
sousedil s pokojem mladého a v noci velmi náruživého páru 🙂
Scéna jako vystřižená ze seriálu Sex ve městě. Přes den jsme
všichni bloudili po památkách a místech, která v Berlíně
musíte vidět, a že jich je opravdu spousta. Pokud stejně jako já
rádi nakupujete, vynechat byste neměli především bleší trhy,
tam se dala i dá ulovit spousta originálních věcí. V noci jsme
pronikali do tajů nočního života, ten je v Berlíně neméně
pestrý. Dýchla tu na mě atmosféra, kterou snad nikde jinde na
světě nezažijete a od té doby se sem tak rád vracím! Nostalgie.
A zatímco tenkrát jsem si vystačil s jedním batohem na týden,
dnes se táhnu se dvěma kufry na víkend 🙂
 
Czech Blondýn

Leave a Reply

