Weekend with Tuula

COFFEE, EXCLUSIVE, PARTY, SUMMER


No co vám budu povídat.
Páteční večer se nesl ve velmi zábavném duchu, na programu byla
malá rozlučka se svobodou, o které jsem již psal v předchozím
příspěvku. Uspořádala ji v restauraci Infinity jedna z mých
dobrých přítelkyň. Taková dámská jízda, jedinou pánskou
výjimkou jsem byl já. Nevím kolik a za kolik jsme toho vypili a
snědli, ale podle návratu domů okolo půl druhé ráno ve velmi
dobré náladě soudím, že to muselo být celkem dost! 🙂 Kocovina
ke mně naštěstí druhý den nedorazila a sobotní plán tak mohl
proběhnout beze změn. Oprášili jsme s přítelem jízdní kola a
vyrazili na projížďku za Prahu. Po tříhodinovém marném
bloudění jsme narazili na místo, ze kterého přímo sršela
romantika. Když jsme seděli ve trávě, koukali na západ slunce a
nebyli nikým a ničím rušeni, opět mé tělo zalil ten báječný
pocit, jak může být život fajn! Dnešní den se oproti předchozím
dvou dnům nesl v trochu lenivějším tónu. Navlékl jsem na sebe
bílou košili s krátkým rukávem, boyfriend džíny a nové
espadrillky, které se mi mimochodem už po pár hodinách rozpadly,
ale s hrubou sílou a s pomocí kladívka jsem je dal znovu
dohromady, ale byl to boj. Pokecali jsme chvíli u cappuccina v Café
Café, v mé nejoblíbenější pražské kavárně a po zbytek
odpoledne se s Máriem uvrtali doma na pohovce u filmů! A filmový
maraton skončil před chvílí, kdy jsme vytáhli gril a rozhodli se
si k dnešní večeři ugrilovat pár kousků šťavnatého masíčka.
 

Celý víkend si ve volných
chvílích prohlížím blog půvabné Jessicy Stain. Nechte se i vy
vtáhnout do její říše. Nebudete litovat!
 

Užijte si zbytek neděle a krásný večer
 
Czech Blondýn
 

Leave a Reply

