The Man Pony

EXCLUSIVE, HAIR, SUMMER
Vy to víte, že se o svoje
vlasy snažím pečovat, že jim každý měsíc dopřávám
regenerační masky a různé oleje, taky je pravidelně nechávám
hýčkat v rukou profesionálů. Ono v mé profesi to ani nejde
jinak. Vzhled je pro mě extra důležitý. Během focení mi styling
vytvoří kadeřník, protože jsem ale zvyklý si vlasy umývat
každý den, to co mi vytvoří, mi tím pádem na hlavě nevydrží
dlouho, ale já chci dobře vypadat i v běžném normálním životě.
Opět jsem se proto po delší pauze včera shledal se svým
oblíbeným kadeřníkem a zároveň i výborným kamarádem, který
mým vlasům při každé návštěvě dodá novou energii a sílu.
Tentokrát se ale moje návštěva protáhla a stříhali jsme. Na
internetu jsem si zjistil, že nejnovějším trendem (u nás, v
zahraničí už několik let – klasika) je takzvaný ponytail nebo-li
culík ve stylu japonských samurajů. Možná si teď klepete na
čelo a říkáte si, že už jsem se asi dočista zbláznil. Asi
ano. Když já ale tolik toužil po něčem extravagantním, co by mě
zaručeně odlišilo od ostatních vrstevníků. A myslím, že se to
povedlo. Líbí se mi to. Mnoho lidí si ještě pořád myslí, že
culík je jen pro holčičky, ale už dávno tomu tak není. Jo, měl
jsem trošku strach, ale výsledek nakonec předčil má očekávání.
Takže pánové, pokud toužíte po změně, tohle je ono. Ponytail
stylů je na trhu mraky, stačí si jen vybrat nebo si nechat
poradit, jaký bude slušet zrovna vám. Navíc teď v létě se
jedná i o velmi praktický účes, vlasy stačí pouze umýt a
stáhnout gumičkou, pokud zrovna nemáte čas nebo náladu do nich
plácat všelijaké produkty.
 

Stejně jako já se před
pár dny nechal ostříhat i redaktor Invogue Josef Šlaich. Líbí
nebo nelíbí?
 
Czech Blondýn
 
photo: invogue.cz


2 thoughts on “The Man Pony

  1. Ano, líbí. Přemýšlel jsem o podobném střihu, ale nakonec převládla moje “divokost” a raději to budu usměrňovat k vikinskému stylu.

Leave a Reply

