Zírání v Brně

EXCLUSIVE, PSYCHOLOGY

Při brouzdání
internetem mně zaujal jeden článek Ivy Frühlingové,
ve kterém zpěvačka popisuje typické české zírání na všechno,
na všechny a úplně všude. Zatímco Iva se dál pohybuje v čistě
soukromém odvětví, já jsem si při čtení prvních vět jejího
příspěvku okamžitě vybavil chvíle, když si na sebe obleču
něco křiklavějšího, odvážnějšího, možná i módně
zajímavějšího, stávám se na ulici, v restauraci, v obchodě
okamžitě nechtěně osobou, na kterou všichni zírají a není to
vždy s obdivem. Potom se opravdu nedivím, že si půlka národa
bojí obléct něco v čem nebude zapadat do davu, a ze strachu
raději zvolí střídmější variantu. To je špatně!
 
V pátek odpoledne jsme s
přítelem odjeli na víkend do Brna. Zatímco v minulosti mi Brno
nepřišlo vůbec ničím zajímavé a jeho návštěvy byly spíše
pouhou nutností, v posledních několika týdnech jsem rapidně
změnil svůj názor a dnes si naopak myslím, že je s denní i
noční zábavou a kulturními zážitky na stejné úrovni jako
Praha. Přece jen jsem si tam ale připadal víc na očích
než v Praze, kde se možná módní situace už trochu zlepšila.
 
Další kapitolou by mohlo
být pohlaví. Jsem přesvědčený o tom, že my muži to máme
mnohem složitější než ženy. Tepláky XXL, děravé džíny,
ošoupané tenisky, černá a šedá mikina nebo tričko, jakmile na
sobě mám něco jiného, je zle. Skvělým příkladem by mohly být
moje modro-bílé pruhované mokasíny, obyčejné pánské mokasíny,
které ale přitahují tolik pozornosti a já nechápal proč. Až
kamarád heterosexuál mi ochotně vysvětlil, že normální
chlap by si takové boty nikdy neobul, že ač jsou pánského stylu stejně
jsou příliš ženské. S velikou chutí jsem mu ukázal blog Robina. Není to gay, má krásnou přítelkyni (také blogerku) a přesto se zajímá
o módu, nosí mokasíny a obléká se na úrovni. A ten blog bych
měl asi ukázat všem svým hetero kamarádům, protože
jejich názory na módu (a mokasíny) jsou jak přes kopírák. Kde
je původ těchto primitivních názorů? Kde se pořád berou?
 
Czech Blondýn
 
photo: Dress to Kill Magazine


4 thoughts on “Zírání v Brně

  1. mokasíny ma pobavili ;D ale máš veľkú pravdu! s pánskou módou v uliciach mi to príde ako keby boli všetci cez kopirák. hlavne s tými teplákmi XXL.

Leave a Reply

