Sunglasses

EXCLUSIVE, SUMMER, SUNGLASSES

Sluneční brýle – můj
bezpochyby nejoblíbenější módní doplněk, který mám neustále
u sebe. Nosím je všude s sebou, neumím si představit, že bych je
neměl. Jsou jednou ze základních věcí, bez které se prostě
přes letní měsíce neobejdu. Jedna z mých úchylek, přiznávám.
Moje nejoblíbenější jsou klasické černé Ray-Banky, které snad
nikdy nevyjdou z módy a hodí se snad ke každému outfitu. Na
druhém místě jsou potom klasické pilotky ve zlatém odstínu. A
na posledním třetím místě jsou brýle z Topman, ty jsem si
koupil teprve před několika týdny, takže jsou z mé sbírky
nejnovější. Nemůžu si je ale vynachválit. Hlavním důvodem
proč jsem po nich zatoužil byl samozřejmě jejich netypický vzor,
kterým jsou ozdobeny. Slyšel jsem, že mu mnozí říkají
želvovinový. Právě na Topman mají stále docela slušnou
nabídku. Bylo to zároveň poprvé, co jsem si sluneční brýle
kupoval přes internet, jinak dávám raději přednost kamenným
obchodům. Třeba ale takové Ray-Ban se v ČR sehnat bohužel
nedají, chápu, že všichni nemáme možnost vycestovat do
zahraničí, takže potom opravdu nezbývá jiná možnost, než
využít internetového e-shopu. Holky z Czech Chicks nedávno dávaly
tip na Otticanet, tak se mrkněte. Není se proto čemu divit, že i
ze své dovolené v Monte Carlu jsem si mimo jiné jedny nové
přivezl, se kterými se vám pochlubím již brzy! Co se týče
ceny, mám ve své sbírce jak dražší tak i levnější kousky,
některé jsem si koupil sám, jiné byly darem, při nákupu se
nejprve dívám na vzhled a ochranný faktor a až potom na cenu. A
jak jste na tom Vy? Nosíte sluneční brýle? Jaké jsou vaše
nejoblíbenější?
 
Czech Blondýn
 
photo: Garance /garancedore.fr/
Leave a Reply

