Adriana Oboňová

BLOGERKY, SUMMER

Po kratičké týdenní
pauze otevírám druhou část prázdninového projektu, tentokrát
budou se svými články přispívat více či méně známé
blogerky (ale stejně dobré), doufám, že se Vám jejich příspěvky
budou líbit. Jako první je tu se svým postem o létu Adriana
Oboňová, kterou můžete sledovat na blogu ZDE.
 
Czech Blondýn
 
 
Leto. To
magické obdobie, na ktoré každý rok tak úpenlivo čakáme. Pre
niekoho obdobie krátkych románikov a lások, či ničnerobenie,
vyvalujúc sa v jednej zo známych luxusných destinácií s ľadovým
mojitom v pravej ruke. Pre iného sladká vôňa malinového koláča
od babičky. Keď sa povie leto, automaticky sa prenesiem o pár
rokov späť. Do obdobia, kedy som bola nezbedná školáčka. Každý
rok som sa už niekoľko týždňov nevedela dočkať dňa, kedy sa s
čistými jednotkami na vysvedčení a veľkým kufrom, ktorý bude
po lete nabalený množstvom nových letných zážitkov a spomienok,
vydám do malebnej dedinky neďaleko môjho domova, ku starým
rodičom. Letá tam bol naozaj čarovné. Niekoľko rokov som tam
vyrastala, takže to miesto má dodnes pre mňa naozaj veľký
význam. V hlave sa mi ihneď vybavujú skoré rána, kedy ma
prebúdzal štebot vtákov a zacítila som vôňu kakaa, pečiva a
čerstvej zeleniny zo záhrady. Ďalej veľa šibalstiev, ktoré sme
navystrájali keď sme sa ako každoročne zišli všetky deti z
ulice. Pár modrín a rozbitých kolien, niekedy zdvihnutý prst,
krik a plač. No aj tak tieto dni mali a aj budú mať pre mňa
najväčšie čaro. Ten nenahraditeľný pocit keď sedíte v záhrade
na lavičke, slnko vám jemne svieti do tváre, zavriete oči a
počujete tú známu, jedinečnú symfóniu leta. V oboch rukách
domáci jahodový koláč a na tvári široký úsmev. Toto boli tie
moje pravé, nezabudnuteľné letá.
A preto Vám prajem nech je to
Vaše presne také, o akom ste po celý rok snívali.
Adriana
 

Leave a Reply

