Oxo

EXCLUSIVE, FOOD AND DRINK

Jistě víte o mé vášni
pro jídlo. Že si rád zajdu do dobré restaurace a pochutnám si na
dobrém jídle. Správně tušíte, že následující článek bude
opět o gastronomii. Přiznávám se, že článek je přednastavený
a podnik, o kterém tu dnes budu psát, jsem navštívil už před
nějakou dobou, před svým odletem do Monte Carla. Oxo v Hybernské
ulici v Praze jeho majitel, v Česku velmi populární šéfkuchař
celebrit Roman Hadrbolec, otevřel teprve před několika týdny.
Pyšní se velmi zvláštním vstupem. Při cestě výtahem se totiž
na krátko otevřou dveře i do konkurenčního podniku v přízemí,
ale mou (i vaší) cílovou stanicí je tentokrát vonící novotou
druhé podlaží. Hned na první pohled je znát velmi vyvedený
interiér v příjemných tónech především v béžové a hnědé
barvě. Oxo bude učiněným rájem hlavně pro milovníky asijské a
fusion kuchyně. Ikdyž nejsem zrovna zastáncem této kuchyně a
dávám přednost raději italské nebo české, šéfkuchař,
Novozélanďan Liam Claringbold je profík a proto, kdybych měl na
hlavě klobouk, smeknul bych, protože Gyoza knedlíky s vepřovým
masem a sójovou omáčkou dochucenou cibulkou, které jsem si
objednal, byly vynikající. Zkoušíte-li rádi nové chutě, tato
restaurace je pro vás jako stvořená. Díky blogu se mi mnohdy
otevřou dveře, které by pro mě jinak zůstaly zavřené, ujištuji
vás ale, že všechny moje recenze jsou zcela objektivní a všude,
kam jsem se zatím podíval, najedl se a napsal o tom, se mi skutečně
líbilo a byl jsem nadmíru spokojen. Nikdy bych vám nedoporučil
něco, co by mi nějakým způsobem nevyhovovalo!
 
Czech Blondýn
 
photo: restaurant OXO

2 thoughts on “Oxo

Leave a Reply

