Monte Carlo – Le Méridien

EXCLUSIVE, LE MERIDIEN, MONTE CARLO, SUMMER, TRAVEL

Slavnou perlu Azurového
pobřeží symbolizují hlavně luxusní jachty, slunce, moře,
bohatství ale také adrenalin v kasinech nebo proslulé závody
Formule 1. Letos jsem si pro svou letní dovolenou vybral právě
tohle místo, do kterého jsem se chtěl podívat už strašně
dlouho. Moje cesta sem byla proto premiérou, a to v mnoha ohledech –
poprvé jsem letěl na tohle překrásné místo, poprvé ve
společnosti svého nového přítele a poprvé pouze s jedním
kufrem dva týdny! 🙂
 
Monte Carlo je jednou ze
čtyř městských částí Monackého knížectví, které je druhým
nejmenším státem na světě – je tak miniaturní, že procházku
z jednoho konce na druhý zvládnete ležérním tempem zhruba za
půlhodinku. Ideální jak začít svůj pobyt v Monte Carlu je
prohlídka v hlavním přístavu Port de Monaco. Když jsem zde stál
na úrovni hladiny Středozemního moře a rozhlížel se kolem sebe,
získal jsem pocit, že jsem se ocitl v malebném údolí, jen místo
zalesněných strání obdivuji strmé skály poseté palmami,
exotickými kaktusy i obřími aloemi. Je to vážně dechberoucí
nádhera, která získává za soumraku přímo magickou atmosféru!
Ubytovali jsme se v hotelu Le Méridien Beach Plaza a to hlavně díky
velmi kladným hodnocením na bookingu. Hotel má svou soukromou
pláž, vnitřní i venkovní bazén, saunu, fitness centrum, masáže,
bar, několik restaurací. Recepce je tu v provozu 24 hodin. Ikdyž
jsme tu s Máriem teprve pár dní a větší část nás ještě
teprve čeká, už jsme stihli povečeřet v restauraci Avenue 31,
která na nás udělala velký dojem, navštívili jsme zdejší
exotickou botanickou zahradu, slavné Oceánografické muzeum nebo
kongresové centrum Grimaldi Forum.
 
Czech Blondýn
 
photo: Le Méridien Beach Plaza

5 thoughts on “Monte Carlo – Le Méridien

Leave a Reply

