Sugaring

LOOK, SUGARING, SUMMER

Sugaring
neboli depilace cukrovou pastou údajně vůbec nebolí.

 

Normálně
na sebe jsem dost tvrdá. Ať už šlo o přetržené kolenní vazy
při lyžování nebo léčbu v podobě injekcí do břicha – dosud
jsem všechno zvládala s určitou důstojností. Že přijdu o svůj
status „ indiánka neznající bolest“ právě při kosmetické
proceduře, bych si nikdy nepomyslela. Částečnou vinu na tom nese
má nejlepší kamarádka, která mi tvrdila, že „ to vůbec
nebolí a potom budeš hladší než dětský zadeček“. A
sugaring, to si přiznejme, také zní spíš jako vánoční cukroví
než jako příšerná mučírna. Takže jí ani nedalo moc práce mě
přemluvit a já se s chutí a odhodláním objednala. Možná jsem
si to měla nejdříve otestovat na nohou, ale já jsem se objednala
hned na celý program s depilací kompletní intimní oblasti včetně
zadečku. Poté, co jsem musela dva týdny vynechat holení, jsem se
konečně dočkala. Po příchodu jsem se nechala ve studiu dovést „
dole bez“ mladou Asiatkou na „ mučící lavici“. Vleže s
nohama v pozici tureckého sedu jsem si nechala nanést vazkou,
teplou cukrovou pastu. Byl to pocit, jako bych měla mezi nohama
roztavené karamelové bonbony. Je fakt, že si dokážu představit
i něco podstatně horšího, ale i tak to byl trošku šok. Díky
Googlu vím, co by teď mělo následovat – slečna Tien bude
strhávat po centimetrech malými, cukavými pohyby pastu z mé
vnější bikinové zóny. Na její milou nabídku „ Kdyby bolest
příliš silná, říct stop“ jsem reagovala ještě klidným,
superhrdinským pohledem. O pár sekund později jsem bolestí ostře
vykřikla a hned rychle volala „ stop, stop, stop“. Pálilo to,
jako bych si posadila do klína žahavou medúzu! A to jsem ještě
netušila, že to nejhorší mám teprve před sebou. Čím víc se
cukrová čarodějka propracovávala směrem dovnitř, tím větší
bylo mé utrpení. Kromě toho jsem poslouchala ještě její kázání
„ Vy moc moc holíte, chlupy příliš silné“. Tichounce jsem ji
pochválila za zlepšení. Vtom opět zákeřně zaútočila. Na
škále bolesti od jedničky do desítky to byla čistá desítka. „
Je možné, že s tím jít i maso, ale jsem profík“, žertovala
moje trýznitelka. Škub, škub, škub. Když jsem ve své omámenosti
slyšela cosi o přestávce, zhluboka jsem se nadechla. Ale cukrová
čarodějka pro mě měla připravenou novou záludnost. Na to, abych
měla na hýždích hladký záhyb, jsem se musela vkleče opřít o
lokty a vystrčit na ni svou nádheru. S roztaženýma nohama
samozřejmě. Víc ponižující už to snad ani být nemůže.
 
Tato
třicetiminutová zábava mě stála 800 Kč. S napudrovanou, ohnivě
červenou intimní zónou jsem byla s nohama do O jako fotbalista
propuštěna na svobodu. Ve dveřích na mě Tien ještě zavolala „
Vy trauma, normál, ale za měsíc přijít zase!“ Zaručeně ne,
ty malá sadistko, říkala jsem si. Největší zákeřností na
sugaringu je, že po jednodenní bolesti a oteklosti se cítíte
fantasticky. Konečně žádné červené pupínky po holení, celé
týdny hladká pokožka a první chloupky rostou mnohem jemnější.
Ano, přiznávám. Už jsem se na tohle mušení zase objednala!
 
Barbora
 
photo: Marie Claire Turkey

 
 

2 thoughts on “Sugaring

Leave a Reply

