Praha – Monte Carlo

EXCLUSIVE, MONTE CARLO, SUMMER, TRAVEL

V horkých letních dnech
se snažím mít na sobě pochopitelně co možná nejméně oděvu.
Krátké džínové šortky Guess, které mi půjčila kamarádka,
můžu díky jejich neutrální podobě nosit i já. Že se jedná o
dámský kousek zatím ještě nikdo nepoznal. Jako vršek mi slouží
jednoduchá barevná trička z lehkého materiálu, tak lehkého, že
lehčí už být snad ani nemůže. V době, kdy si tento článek
čtete jsem já buď a) na letišti Václava Havla, nebo za b) už
sedím v letadle a letíme s přítelem směr Nice, odkud potom
jedeme autem do Monte Carla. V tom nejlepším případě za c) už
mám celou tuhle cestu za sebou a opaluju se u hotelového bazénu.
Letíme se společností Czech Airlines. Máte s ní někdo nějaké
zkušenosti? Do letadla si s sebou vždy beru: něco ke čtení.
Osvědčilo se mi, že nejlepším společníkem je magazín i-D.
Tablet. Korektor. Krém na ruce. Moje nezbytnosti, které musím mít
u sebe!
 
Czech Blondýn
 

4 thoughts on “Praha – Monte Carlo

  1. Ahoj 🙂 Prave som narazila na Tvoj blog. Najskor som si myslela, ze je to blog zensky, kedze som nasla rozne fotografie zien k postom. Je velka skoda, ze nepostujes svoje fotky 🙂 ako sa hovori, je lepsie raz vidiet ako sto krat pocut. Tak mozno taka mini rada do buducna. Videla som Tvoje komenty na mojich oblubenych blogoch, tak som klikla. Ja si do lietadla este beriem aj sleeping mask a earplugs (neviem to prelozit, zijem uz dlho v Kanade) a jednotkou u mna je Avene Thermal Spring Water Spray, kedze 12 hodinove lety daju niekedy poriadne zabrat 🙂 a lety celkovo.

Leave a Reply

