Rock For People

FESTIVAL, MUSIC, SUMMER

„ Kolikátá
jsem už v pořadí?“ ptám se Czech Blondýna cestou na festival
Rock for People. Jedeme autem, sedíme vzadu, užíváme si krásný
počasí, sledujeme své partnery, jak se zase asi už po desáté o
něco sázejí a přemýšlíme, co všechno letos na festivalu u
Hradce Králové podnikneme. „ Myslím že čtvrtá,“ odpoví mi
po chvíli Blondýn a znovu upře svůj zrak na obrazovku malého
počítače. Odkývám to. Jsem strašně ráda, že se i já můžu
zapojit do prázdninového projektu, který si pro vás, pro své
čtenáře na léto připravil. Na zlomek vteřiny mi srdce sevře
strach. Nevím o čem mám psát. Podstatou tohoto blogu je móda,
která mě sice taky baví, ráda si čas od času koupím něco
hezkého na sebe, pravidelně sleduji nejnovější módní trendy,
mám pár oblíbených blogů, ale radit nebo dávat sem tipy, jak se
správně obléct, co si na sebe obléct a kdy si to na sebe obléct
raději přenechám lidem, kteří to mají v popisu své práce. A
potom to přijde. Myšlenka dne. Budu psát o Rock for People, o svém
asi nejoblíbenějším, nejnavštěvovanějším, českém, letním
festivalu. Je 2. června, když přijíždíme na místo konání,
kterým je letiště Věkoše. Jako ubytování jsme si všichni
čtyři zvolili stan, takže vyrážíme ke stanovému městečku,
které je letos nově rozděleno do třech zón Camp, Camp Plus a
Park Camp. Cena za jeden den je 80 Kč. Když o tom tak přemýšlím,
tak jsme vlastně nikdy hotel, penzion nebo jiné podobné ubytovací
zařízení s manželem nepotřebovali, každý rok jsme těch pár
dnů přežili ve zdraví (a čistotě) ve stanu. Spaní je tu stejně
tou nejméně využívanou aktivitou! 🙂 Strašně se těším a jsem
hodně nedočkavá, až si poslechnu všechny kapely, za kterými
jsem přijela. Thirty Seconds To Mars, Bloc Party, Skyline, Charlie
Straight, Kryštof, Mandrage, Eddie Stoilow a Petr Čech.

Po
čtyřech dnech
 
Rozepisovat
se tu o každém koncertu zvlášť je podle mě zbytečné, stejně
bych se asi dokola opakovala, protože všechna vystoupení, která
jsme s manželem shlédli, měla neuvěřitelnou atmosféru a bavila
nás! Ono popsat vám v jednom článku atmosféru, kouzlo Rock for
People je hodně těžké! Chce to sem přijet a vyzkoušet si to na
vlastní kůži, protože až po tom pochopíte! Letos navíc
festival svým koncertem obohatil i božský Kája Gott. A byl
skutečně boží! Zatímco minulý rok mi někdo díky mé
neopatrnosti a nepozornosti ukradl mobilní telefon a foťák, letos
díky bohu vše proběhlo bez větších problémů. Okolo nás jen
spousta fajn lidí. Jídlo báječné, potravinový inspektor by byl
jistě spokojen. Díky špuntům do uší, které jsem si s sebou
přibalila, jsem se i celkem dobře vyspala. Nevím co dělali, na
čem byli nebo jak si festival užili Czech Blondýn se svým novým
partnerem, protože naše cesty se přes den vždy rozdělili a navíc
Blondýn musel už ve čtvrtek kvůli natáčení ve Žlutých
lázních odjet zpátky do Prahy, ale já a manžel jsme si ty čtyři
dny užili na maximum! V tomhle jsme prostě jako ryby ve vodě.
Nemusíme jezdit na dovolenou k moři abychom se dokázali pobavit a
užít si léto, k tomu nám bohatě stačí místa jako je třeba
Rock for People.
 
Bára M.

Leave a Reply

