Trichomania

HAIR, SUMMER

S
příchodem léta býváme tak zaměstnaní sháněním správného
opalovacího krému, božských plavek a perfektní dovolené, že
někdy úplně zapomínáme na vlasy. Já na ty svoje zapomínám
docela často a to v průběhu celého roku. Snažím se používat
kvalitní přípravky, ale profesionální a odborné péči
kadeřníka se stejně nikdy žádný z nich nevyrovná. Když jsem
se jednou ráno probudila, podívala se na sebe do zrcadla a uviděla
co si to pěstuju na hlavě, bouchla jsem ve své mysli pěstí do
umyvadla a zařvala „ A dost! Takhle už to dál nejde!“ Zavolala
jsem své kadeřnici, ke které chodím už celých pět let, ta mi
však oznámila, že odjela na školení do Londýna, takže jsem
ještě ten den na internetu sjela snad všechny recenze kvalitních
kadeřnických salónů v Praze a rozhodla se zavolat si do studia
Trichomania, které mně nadchlo hlavně svým konceptem 1 at a Time,
což v překladu znamená, že jste v salonu sami a kadeřník se
věnuje pouze vám. Těch jejich pět důvodů, proč navštívit
zrovna je se opravdu vyplatí si přečíst. Trichomanii vládne Mark
Weston, kadeřník s mezinárodním vzděláním v Anglii a Německu.
Chvíli to sice trvalo, než jsem se k němu dostala na řadu, ale
odměnou za moje čekání mi bylo neuvěřitelné pohodlí v křesle
ze Španělska, na pití jsem dostala vynikající latté, celou
místností se lynula hudba z gramofonové desky a místo
nevzhledného a ušmudlaného pláště na stříhání a barvení
jsem byla zahalena do haleny, které speciálně pro Trichomanii
vyrobila místní návrhářka. Moje vlasy následujících 60 minut
(doporučuje se rezervovat si 60-90 min.) dostaly takovou extázi
zdravé a obnovující šťávy, jakou už dlouho nezažily. Pozorně
jsem sledovala každý Markův pohyb, jeho techniku, ve snaze, že se
snad přiučím něčemu novému 🙂 Pozor! V Trichomanii
se soustředí
pouze na stříhání a barvení! Je tu k dispozici Wi-Fi, takže
pokud budete mít stejně jako já potřebu si zkontrolovat e-maily
není problém. Obnovení barvy mě nakonec vyšlo na 1200 Kč.
Dámský střih tu vyjde na částku okolo 1730 Kč., pánský potom
na 1390, ostatně na přehledný ceník se můžete sami podívat na
oficiálních stránkách salónu Trichomania ZDE. Těsně před
odchodem si ještě můžete exkluzivně zakoupit produkty, které
nikde jinde neseženete a které vám pomohou při domácím
ošetření. Ani já pár neodolala 🙂 Dávám sbohem své staré
kadeřnici a nikomu jinému než Markovi už svoje vlasy nesvěřím!

Magdaléna
 
photo – Trichomania – facebook

Leave a Reply

