EXCLUSIVE, GIF, STREET STYLE, SUMMER


Blogu se chci přes léto
věnovat opravdu co nejmíň, ale protože jsem zase nechtěl, aby
zůstal úplně bez příspěvků, oslovil jsem několik lidí ze
svého okolí a ti si pro vás připravili jeden článek, se kterým
se tu hezky postupně, jeden po druhém během dvou prázdninových
měsíců vystřídají. Těšit se můžete na známé blogerky,
moje kamarádky, mého fitness trenéra a ke konci srpna i na článek
od mého nového přítele Mária. Přišlo mi to jako skvělý
nápad, jak si trochu odpočinout, věnovat se novému vztahu a
zároveň udržet blog aktivní.
 
Czech Blondýn
 
Víte, že když německý
playboy Gunter Sachs sváděl v šedesátých letech herečku
Brigitte Bardot, létal nad její vilou helikoptérou a zasypával ji
z ní tunami rudých růží? Kdo by tomuhle odolal? Velká gesta
zkrátka fungovala, fungují a jsem přesvědčená, že fungovat
budou. Bohužel málo mužů umí tuto silnou zbraň používat. Je
ale ještě jedna možná varianta. A to ta, že muži velká gesta
zkrátka dělat neumí. Není jim to přirozené a necítí se při
tom dobře. A přitom je to tak jednoduché. Jaké může být hezčí
a mocnější gesto než třeba pugét růží? Jednou mi do
kanceláře přišlo třicet rudých růží… Adresát? Neznámý!
Během chvíle se kolem mě a obrovské kytice udělal chumel kolegyň
s hromadou dotazů i povzdechů: „ Od koho asi jsou?“ „ To je
tak romantický!“ „ Nikdy jsem tak krásnou kytku nedostala“…
A když jsem o několik hodin později z práce odcházela, volala na
mě paní recepční: „ Tak už jste zjistila, kdo je poslal? To
byla fakt nádhera!“ Což je jen důkaz toho, že velká gesta a
projevy citů mají stále svou moc a že by se muži měli trochu
odvázat. Protože život a hlavně láska je hra, kterou by vás
nikdy nemělo přestat bavit hrát. Brigitte a Guntera ale asi
přestala. Rozvedli se v roce 1974. Buď rudé růže ztratily své
kouzlo (o čemž pochybuji), nebo je Gunter začal sypat na jinou
zahradu…
 
Krásné léto plné
nevšedních zážitků

Vám přeje
 
Eliška Dvořáková
 
gif: jak and jil

2 thoughts on “

Leave a Reply

