Všichni jsme happy!

EXCLUSIVE, PSYCHOLOGY

Koho by to napadlo. Že
jeden článek, můj předchozí příspěvek vyvolá takový poprask
s tolika emocemi. Jenom jsem přeci vyjádřil svůj názor, upřímný
názor na dva české blogery, za kterým si pevně stojím! Tak, jak
na mne působí, jak vnímám jejich blogy. /promiňte mi, ale to
jako vážně? když už se považuju za slavného módního
nadšence, svou (správnou) velikost oblečení bych snad mohl vědět,
ne? protože potom je to vážně docela (zbytečný) trapas. fajn
všichni děláme chyby. ale dělat je neustále dokola?
/ Jistě,
dnešním trendem je (nejspíš) tvářit se, jak je všechno
báječné, ikdyž to tak není, místo abychom skutečně napsali co
si myslíme, budeme předstírat, že jsme všichni happy,
budeme se všemi zadobře, protože si proti sobě nechceme nikoho
poštvat, a pomaličku si tak vyšlapeme cestičku do
módního/blogerského nebe. Chápu, snažím se to pochopit, že
kritika vždy není přijata kladně a že se nemusí všem
zamlouvat. Ale to už není můj problém. Je na každém, jak si
moje slova přebere, jak je pochopí a jak s nimi dále naloží.
Nikomu nic nevnucuji, nikoho do ničeho netlačím. Je to tak
jednoduché. Najít si jejich blogy a udělat si na ně svůj vlastní
názor a nebýt přitom nikým a ničím ovlivněn. Někteří
zůstanou, protože se jim kombinace skinny jeans, černého svetru a
kožené bundy nikdy neomrzí, jiní odejdou a budou hledat inspiraci
jinde. Tak to prostě je. I pro mně byla Pavlína kdysi dobrou blogerkou, ale časy se
mění a když máte něčeho jednoduše příliš, prostě se tím
přejíte. Ale dobrá, abych zase nevypadal jako monstrum, které
kolem sebe jen zlostně kope, jsou i blogy, které si zaslouží naši
pozornost za kreativitu a opravdovou inspiraci. Beáta, holky z Czech
Chicks, Simona Švarcová nebo Robin Bery jsou na rozdíl od Pavlíny,
Vítězslava a spousty dalších, jiný level.
PS: Omlouvám se všem, které moje stěžování si obtěžuje a slibuji, že od příště už zase pozitivně a s úsměvem na tváři!
 
Czech Blondýn
 

photo: Harper’s Bazaar Latin America June 2013

 
 
10 thoughts on “Všichni jsme happy!

  1. Určite súhlasím že my blogeri by sme mali navzájom aj kritizovať nie len písať ak je to skvelé len kvôli dobrej “karme”. dík za fajn komentár na mojom blogu 😉

  2. Já to většinou dělám tak, že když mi daný blog přestan bavit, tak ho přestanu navštěvovat. Pokud se mi něco nelíbí, tak si to nechám buď pro sebe, nebo napíši konstruktivní kritiku. Naprosto souhlasím, že Czech Chicks, Simča i Beáta jsou super. Dodala bych k nim určitě ještě Ejvi. 🙂

  3. Já si žádného poprasku nevšimla, tedy alespoň diskuse pod článkem tomu neodpovídá. Ale třeba to byla soukromá smršť 🙂 Jinak musím souhlasit, že někteří bloggový guru se z mého pohledu zasekli a nevyvíjí se podle mě nikam dál. Ale tak člověk zas najde nové neokoukané tváře 😉

  4. Diskuze pod článkem by jistě byla, kdybych povolil anonymní komentáře. Doslechl jsem se ale o vášnivé diskuzi na facebooku a článek se zařadil se svou návštěvností mezi zatím největší favority na blogu!

Leave a Reply

