Blogový ráj

EXCLUSIVE, PSYCHOLOGY

Posledních pár dní,
potom co se mi můj život rozpadl jako domeček z karet a já si ho
s vyčerpáním a ze všech sil pomalu stavím do původní podoby
zpátky, přemýšlím nad osudem blogu! Chci být ještě vůbec
součástí blogového světa? Posledních pár měsíců to mám asi
následovně – jedna moje polovina je znechucena vším, co se v
rámci českého a slovenského blogu děje a dává mi jasný
rozkaz, ukončit to! Zamknout a zahodit klíč! Nebo v tom lepším
případě, zamknout a klíč schovat někam hluboko do skříně, na
místo, na které si vzpomenu, kdybych se chtěl jednou vrátit!
Potom je tu ale druhá polovina, extrovertní, ta co se ráda
předvádí a bez blogu si nedokáže představit žít! Cítím ale,
že si potřebuju odpočinout, načerpat novou energii a sílu. Blog
už pro mě stejně není to co pro mě býval před rokem, dvěma,
spousta mých oblíbených blogerek už dávno skončila, inspirace
poskrovnu, protože většina českých a slovenských slečen stále
dokola obléká skinny jeans s koženými bundami a ještě nejlépe
z módního řetězce H&M, levnou a
tomu taky odpovídající značkou. Chuť se trochu odvázat, zkusit
něco jiného zjevně není a ani nebude. Bohužel. Vlastně se ani
není čemu divit, když internetem stále vládne Pavlína Jágrová,
posledních pár týdnů královna bez špetky inspirace a hlavně
nápaditosti! U pánských blogů je to možná ještě horší. Za
poslední rok se jich vyrojila taková spousta, ale za zmínku stojí
jen nepatrná hrstka. Stačí se třeba podívat na módní web
Vítězslava Ivičiče. U módního blogera byste asi čekali, že si
správnou velikost kalhot, košil a sak dokáže pohlídat, zvlášť,
když je tak rád nosí, chyba. Vítězslav je toho živým důkazem!
Co víc dodat. Jeho blog, to je jako namíchat si koktejl, po jehož
konzumaci vám bude slušně řečeno, dost blbě.
 

 
Ve chvíli, když musíte řešit
otázky bydlení, pracovní seznam vám nedá vydechnout, ve chvíli,
když si musíte vyřešit, jakým směrem se váš život bude
nadále ubírat, vám móda a blog přijde tak trochu banální. V
červenci proto bude má frekvence příspěvků jiná, než na jakou
jste mohli být dosud zvyklý. I nadále se ale můžete těšit na
týdenní Instagram posty a budou i články o Monte Carlu, kam právě
v příštím měsíci na dva týdny odlétám. Nezapomeňte sledovat
můj facebook a twitter.
 
Czech Blondýn
 
photo: Jalouse magazine June 2013

 
 
5 thoughts on “Blogový ráj

  1. Děkuji Katarina. Ale tak to má přece být! Blog nemá být povinností, ale zábavou. Přesně tak, jak to sama píšeš! Krásné prázdniny a spoustu blogerských zážitků!

Leave a Reply

