Happy End?

EXCLUSIVE, LIFE

Posledních několik dní
jako by se přes můj život přehnalo ničivé tornádo a zničilo
mi vše, co jsem si tak pečlivě poslední rok budoval, na čem mi
posledních dvanáct měsíců tak záleželo a bylo pro mě smyslem
života. Ale to se tak občas děje, že jednou jste nahoře a jindy
zase dole. Že je období, ve kterém se cítíme neuvěřitelně
šťastní nebo naopak prožíváme chvíle nejhorší. Chybami se
ale člověk učí, není to tak? I v tom nejčernějším tunelu je
konec a tam světlo, kdy nám bude opět dobře, budeme se smát,
těšit se na každý nový den! Kdy začneme psát novou kapitolu.
Kapitolu ve které budeme zase šťastní!
 
 
Před několika týdny jsem
se shodou náhod seznámil se čtyřicetiletým (ano, věkový rozdíl
mezi námi je témět dvacet let. No a co! Na svůj věk ani vypadá
ani se tak nechová, rozhodně není jako většina jeho vrstevníků)
slovákem Máriem, který už ale asi patnáct let žije u nás v ČR
a to konkrétně v Brně. Při prvním setkání jsme ani jeden
neměli tušení, že si pro nás Osud připravil hodně pekelnou
hru, ve které jsou naše šance na vítězství nulové, ať se
budeme snažit vyhrát sebevíc! Nebudu zabíhat do detailů, protože
vím, že si tento článek budou číst i lidé, kterým by určité
části článku mohli hodně ublížit! Což se sice už stalo, ale
netřeba přilívat olej do ohně, když ještě docela dost hoří!
Všem, co jsem dlužil omluvu, jsem se už omluvil a teď už se jen
pokusím ze sebe setřást i ten zbytek a začnu znovu. Jak už jste
jistě pochopili, tentokrát po boku někoho jiného než je
Vincenzo. Sžít se s novou situací bude těžké pro nás pro všechny a ze začátku i bolestivé, ale věřím, že všechny události, které se staly, se staly z nějakého důvodu a je stokrát lepší, že vypluly na povrch, než dál žít ve lži.
 

 
Ano, posledních pár dnů
bylo hodně těžkých, ale jak si někteří myslí (a že si myslí)
nebudu se utápět v tom, co jsem ztratil a co již nikdy nezískám
zpátky, ale se vztyčenou hlavou vyrazím za novými zítřky.
Oporou mi je lehká/opojná zamilovanost, kterou asi známe
všichni, bez rozdílu věku a pohlaví. Vždyť, jaký je na světě
hezčí pocit než ten, se zase těšit, až toho druhého uvidíme?!
 
Na svém blogu se vám
svěřuji snad skoro se vším a proto mi přišlo fér, abyste o
změnách, které se staly, abyste o nich věděli!
 
Czech Blondýn
 
photo:Sisley Fall 2013

 
 
 
3 thoughts on “Happy End?

Leave a Reply

