ALICIA KEYS, EXCLUSIVE, MUSIC, WORK
 
Občas bych si přál se
umět naklonovat, jak to bývá k vidění v různých fantasy
filmech a to hlavně teď, před začátkem léta, kdy je práce ze
všech ročních období nejvíc. Příprava na kurzy stylingu, nové
spolupráce, nové nabídky v oblasti modelingu, natáčení
hudebního klipu. Snažím se to všechno stihnout a nezhroutit se,
hodně mi pomáhá cvičení, které mě udržuje v kondici a fresh
džusy, kterým jsem přišel na chuť teprve nedávno, získávám z
nich spoustu energie a pomalu jimi nahrazuji kávu, kterou si vařím
už jen ráno na probuzení.
 
Nejvíce času mi teď asi
ze všech projektů zabírá spolupráce s fotografem Petrem
Müllerem. Mám za sebou
fototesty a pozítří mě čeká fitting, což v překladu znamená,
zkoušení oblečení přímo na modelce, modelovi u krejčího/módního
návrháře. Fitting se dělá téměř u všeho, ať už se jedná o
focení, přehlídku nebo natáčení videa, protože oblečení musí
na vybrané modelce, modelovi
sedět na míru“. Každopádně,
ve středu mám volno, protože se s přítelem (pokud mu to zraněné
koleno dovolí) a s přáteli chystáme na pražský koncert naší
oblíbené zpěvačky Alicie Keys v O2 Aréně. Už se všichni moc
těšíme! Potkáme se tam? 🙂
 
Czech Blondýn
 
photo: Vratko Barcík


4 thoughts on “

Leave a Reply

