INTERVIEW

Sympatická Michaela
Bakešová
, česká módní blogerka z blogu Checkmate, na které
obdivuji její krásu a cit pro módu je první slečnou, kterou jsem
vyzpovídal v rámci své nové rubriky.
 

 

Co pro tebe znamená móda?
 
Móda je pro mě něco, v čem se můžu realizovat. Ráda sleduji módní trendy a pak si je přetvářím po svém.
 
Vzpomínáš si ještě
na začátky svého blogování? Co tě přimělo k tomu si založit
blog?
 
Když jsem nedávno
projížděla svůj blog, tak mě ty „ začátky“ celkem zarazily
🙂 Fotky a outfity bych teď rozhodně volila jinak, ale tak co,
každý někde začínáme a postupem času se vyvíjíme. Svým
způsobem je docela fajn mít blog a sledovat, jak se měníme a
(snad) zlepšujeme 🙂 Blog jsem si chtěla založit už před pár
lety, ale maturita a přijímací zkoušky mi v tom bránily, tak
jsem začala až na vysoké.
 
Jaké články nejraději
píšeš?
 
Rozhodně outfitové! Jiné
u mně (zatím) moc nenajdete. V kosmetice se nevyznám, protože
díky své pleti si moc kosmetických produktů nemůžu dovolit, z
natáčení videí mám hrůzu a své soukromí na blog zatahovat
zatím nechci. Samozřejmě se různým rubrikám nebráním a ráda
si přečtu návrhy svých čtenářů, co jim na blogu chybí 🙂
 
Sleduješ
i ostatní módní blogy? Jaké?
 
Blogy samozřejmě sleduji.
Nejraději mám blog
Fanny Lyckmann a Karly Derass. Miluji jejich
styl, fotky a opravdu mě inspirují. Samozřejmě ráda sleduji i
naše české blogy!
 
Letos
zatím tvůj nejoblíbenější kousek v šatníku?
 
Vybrat jeden nejoblíbenější
kousek asi ani nejde, když máme čtyři roční období 🙂 V zimě
jsem nejraději nosila parku, na jaře to byly ocvokované boty s
přezkami a v létě se těším na své dlouhé šaty.
 
Jak
často nakupuješ? A máš nějaký obchod, kam se vždy ráda
vracíš?
 
Nakupuji tak přiměřeně
často 🙂 Mám hodně ráda Zaru a H&M
ale nakupuji spíš podle toho, co se mi líbí, než podle obchodu.
Vyberu si téměř všude 🙂
 
 
 
Za rozhovor moc děkuji
Michaele z blogu michaelacheckmate.blogspot.cz a do budoucna jí přeji jen to nejlepší!
 
 
Jakýkoli pohyb s fotkami bez písemného souhlasu autorky blogu Checkmate je přísně zakázán!
 
Czech Blondýn

2 thoughts on “

Leave a Reply

