EXCLUSIVE, FESTIVAL, MUSIC, SUMMER, WORK
Zpráva tak čerstvá jako
pečivo, které jsme měli dnes k snídani. Opět se mi potvrdilo, že
myšlenka věnovat se profesionálně modelingu, která mě napadla
před třemi lety, a zrealizovat ji, bylo to nejlepší, co mě dosud
napadlo. A možná, že to bude i ta nejlepší myšlenka za celý
můj život, ale protože nikdo nevíme, kam nás cesta osudu zavede
zítra, pozítří a v jiné dny, tak nebudu zbytečně předbíhat.
Bylo nebylo, obyčejné ráno obyčejného všedního dne, kdy jsem
si jako každý jiný den kontroloval e-mailovou schránku a neměl
tušení, že se za chvíli stane z obyčejného dne, den neobyčejný!
Mezi e-maily nabízející různé zájezdy k moři a jinými spamy,
mi do očí tloukla zpráva, kdy už jen jméno jejího odesílatele
znamenalo, že se uvnitř nachází něco velkolepého. A skutečně
tomu bylo tak. Pozvání na casting na roli ve videoklipu české
chlapecké kapely mi na pár minut vyrazilo dech. Trochu mě vyděsilo
datum konání, protože v té době jsme ještě byli s přítelem v
Miláně, ale kdybychom nakonec neodjeli na léto do Prahy, jednoduše
bych si do hlavního města ČR zaletěl na týden, na dva, protože
odmítnout a nezkusit štěstí bych do smrti litoval. Casting se
konal v pátek. Hlavní mužskou roli jsem bohužel nezískal, ale s
pláčem jsem domů taky neodcházel. Něčím jsem přece jen
zaujmul atak si nakonec v chystaném klipu přece jen „ štěknu“:-)
O jaký song se jedná a název kapely vám ještě nemůžu
prozradit, ale jakmile budu mít zelenou, vyžvaním vám všechno,
to se spolehněte! Jedno už je ale jisté teď – že na
obrazovkách televizí se objevím na konci srpna. Do té doby se
můžete těšit na články, ve kterých vás nechám nahlédnout do
zákulisí natáčení.
 
Krásný den
 
Czech Blondýn
 
photo: Summer BE Festival 2012

Leave a Reply

