EXCLUSIVE, SHOES, WORK

Na sobotu jsem měl
naplánovanou návštěvu farmářských trhů na Náplavce a spoustu
dalších aktivit, bohužel jsem je všechny musel zrušit potom co
jsem s horečkou a bolestí hlavy skončil v posteli. V neděli se
naštěstí můj zdravotní stav zlepšil a proto jsme mohli s
přítelem chvíli posedět v Tonino Lamborghini a vyrazit na
jednodenní výlet za přáteli na Zbraslav. Zatímco předchozí
týden jsme si „ váleli šunky“, tenhle týden už bude čistě
pracovní. Čeká mně pracovní cesta do Ostravy a Brna a ke konci
týdne i několik schůzek s fotografy jakými jsou třeba Petr
Müller nebo Marek Musil, kde
budeme řešit hlavně nové termíny na focení a styling.
 
Czech Blondýn
 
photo: Shini /parkandcube.com/

Leave a Reply

