EXCLUSIVE, FLOWERS, SPRING
 
Květiny ve váze. A na
oblečení, povlečení…no prostě skoro všude, kam byste se v
našem bytě podívali. Květinový vzor mně tento měsíc ovládl
naplno. Nejvíce mě baví právě na oblečení a konkrétně na
tričkách. Nejprve mně svou nabídkou zaujala Zara, ale při
bližším prozkoumání mně od nákupu odradil materiál, ze
kterého bylo zboží vyrobeno. A proto jsem musel hledat dál. A
zalíbilo se mi u Marni. Ano, tak to už je jiná úroveň, pomyslel
jsem si a můj nákupní košík to málem nezvládl 🙂 Nejvíc se
mi líbí, že můžu trička s květinovým potiskem zkombinovat s
barevnými kalhotami a šedým sakem Reserved, které je pro tohle
počasí jako stvořené. A přesně takto oblečen jsem vyrazil i na
včerejší procházku Prahou, při sestavování outfitu mě ale
vůbec nenapadlo, že bych mohl na ulici způsobit až tak velký
pozitivní rozruch a dostat pochvalu hned od několika slečen 🙂
 
Czech Blondýn
 
photo: Evgenia Kohan
3 thoughts on “

Leave a Reply

