EDITORIAL, ELLE, EXCLUSIVE, PSYCHOLOGY

ELLE Mexico May 2013
 
Jsem smířen s myšlenkou,
že jako gay nikdy nebudu mít dítě, kluka nebo holčičku, svého
vlastního potomka, že si nikdy „ nevyzkouším“ roli otce.
Možná svůj názor za deset, patnáct let změním, ale dnes mi to
nevadí, děti sice mám rád, ale necítím se jako mateřský typ a
už vůbec si neumím představit nějaké to dítě vychovávat,
starat se o něj a možná to bude znít sobecky, od základů změnit
svůj život.
 
Poslední dva týdny jsem
se rozhodl, že kromě jídla si v Miláně už nic nekoupím. Myslím
si, že během svého pobytu v tomto italském městě jsem si toho z
oblasti módy a kosmetiky pořídil až dost a něco nového si
pokoupím zase až v Praze. Těším se, že jakmile se vzpamatuji z
příjezdu, moje kroky povedou do oblíbených obchodů, takových
těch malých roztomilých butiků, které mám moc rád a v hlavním
českém městě jich mám na svém seznamu nespočet 🙂
 
Czech Blondýn

13 thoughts on “

  1. Ty sa necitis ako matersky typ??? :DDD
    Normalny chlap, gay ci negay, by napisal otcovsky. Blbecek. Stastnu cestu v aute s dvoma fenami a postelou.

  2. Myslím že je to jedno, hlavně, že jde pochopit, že se necítím na to, mít dítě a ani ho (zatím) mít nechci. A prosím slušně, ani já tě neurážím, tak neurážej ani ty mě..

  3. Otazka. Kolko mas vlastne rokov? Dvadsat, ano? Dva roky v modelingu? Aspon som to tak pochopila z clankov.

  4. Takze ty si Ondra Laciny? Ten Ondra, ktory robil rozhovor asi pred rokom s nejakou novinarkou pre nejaky casopis? Rozhovor zacina: “Muzska odnoz modellingu bla bla…, dvacetilety Ondra patri medzi ty nejlepsi. Hral v reklamach, nafotil spoustu kampani a editorialu pro zahranocni magaziny bla bla…, spolupracuje s Rencem, Polankou nebo ruskym Elle. (Na rozhovor dorazil Ondra v nadhernem cervenem kabatu Paul Smith…)
    Si to ty, vsak?

  5. S Benediktem nebo Jakubem se znám, nepojí nás žádné velké přátelství, ale známe se. V ruské Elle jsem skutečně jednou byl, ale to už je dlouho a byl to jen malý štěk. Také je pravda, že spousta mých kampaní a editoriálů jde především do zahraničí, Německo, Itálie, USA. Červený kabát Paul Smith už nemám..stačí jako odpověď? 🙂

  6. Hurá, zase label EXCLUSIVE, minule to byl šok, když bez něj.
    Kromě toho – zdá se mi to, nebo spolu ty dva odstavce vůbec nesouvisí? K tomu “nespočtu” – určitě nám dáš tipy tak na dvacet třicet čtyřicet padesát malých roztomilých butiků v Praze.

  7. Ale ano, Ondra Laciný je jedna z jeho “identit”. Ovšem tomu, že kdy “robil rozhovor asi pred rokom s nejakou novinarkou pre nejaky casopis” nevěřte, tyhle “rozhovory” onanoval sám se sebou na svém blogu, než ho nachytala Protivná Blondýna – pak všechno smazal. Měl jich tam nekolik, ochal a áchal, jaká je naděje modelingu, jak má krásný byt a sexy zadek. Sám nad svou představou sebe ovšem.

  8. Začínal jsem u Nova Models, ta je jako agentura opravdu skvělá! S nabídkou práce jsem celkem spokojen, v Česku je jí hodně, ale je většinou mizerně placená, v Miláně ji bylo méně, ale zase byla lépe finančně ohodnocená!

Leave a Reply

