DAILYSTYLE, EXCLUSIVE, MAY DAY, SPRING, VINCENZO, WORK

Photo – Shini /parkandcube.com/
 
Květen je můj
nejoblíbenější jarní měsíc. Určitě mi dáte za pravdu, že
je to jeden z nejhezčích měsíců z celého roku. V práci už mám
volnější režim, za dvanáct dnů se s přítelem vracíme na
neurčitou dobu zpátky do Prahy a oba se moc těšíme. Proto je asi
pochopitelné, že si v Miláně snažím užít každičkou vteřinu
svého volného času, protože nevím, kdy se sem dostanu zase
zpátky. A jak jste si užili první květnový den? Svátek práce
nebo-li taky 1. Máj, lásky čas? Já ho letos oslavil trochu
netradičně a to premiérovým příspěvkem na internetovém
magazínu DailyStyle, potom co jsem se stal jeho novým redaktorem.
Pokud jste článek ještě nečetli, tak to můžete napravit
kliknutím SEM. Na DailyStyle se na vás na všechny budu těšit
každou středu večer!
 
Czech Blondýn
10 thoughts on “

  1. Taky mám květen ráda. a taky bych byla ráda za ty linky, když už máš zase čas psát a komentovat. díky.
    Lenka S.

  2. Bojím, bojím..to víš že jo 😀 😀 ono je těžké poslat někomu linky, když mi diktuje nesprávnou e-mailovou adresu, zpráva se mi vrací jako nedoručená..

  3. Dvěma lidem ta adresa funguje. myslím, že je jasné, že ostatní mají pravdu.Nedostanu nic, protože nemáš co poslat. ptát se tě, proč ten blog děláš, je asi zbytečné. čtenáři tě nezajímají… Lenka S.

  4. Mě by zajímalo, jestli si s sebou do Prahy na dobu neurčitou vezmete taky psy a postel a jestli zase poletíte první třídou?

Leave a Reply

