EXCLUSIVE, SPRING


Od začátku jara nejčastěji nosím
tmavě modré plátěné ale hlavně široké
kalhoty
s mrkvovým efektem, který vytváří u kotníku
zúžené nohavice (při jejich nákupu jsem se nechal hodně
inspirovat těmi na prvním obrázku od značky Giorgio Armani). Když
fouká vítr, krásně vlajou a já se v nich cítím hodně
příjemně. Perfektně se mi k nim nosí trička v broskvovém,
hořčicovém nebo olivovém odstínu, lehké svetříky, kterých
mám ve skříni nespočet nebo sako v brčálově zelené barvě,
které jsem si koupil teprve nedávno a nebyl si jist, zda to byla
dobrá koupě. A ona nakonec byla. Ideální jarní outfit. Široké
kalhoty
jsou pro letošní jaro a léto velkým
trendem v pánském šatníku!
A já si v příštích
týdnech svou zásobu alespoň o jedny barevné ještě určitě
doplním.
Czech Blondýn
Co se k nim hodí…


Leave a Reply

