EXCLUSIVE, HAIR, JOGA, MODERN FAMILY, SHOES
 

Photo – Matúš Tóth

Co udělá radost snad každé ženě (a
mě), když má smutnou/špatnou náladu? Nové boty! Chmurnému
období, které je mým společníkem a doprovází mně od začátku
měsíce jsem se rozhodl udělit stop! a rozloučit se
s ním nákupem nových botiček. A zdá se přátelé, že to
skutečně funguje! Vybral jsem si nízké mokasíny, v zelenkavé
barvě, pro někoho možná až příliš obyčejné, ale pro mne
strašně pohodlné a příjemné. Jejich jedinou vadou je, že se
hodí až do letního, teplejšího počasí, ale já neodolal
nutkání a musel si je koupit už teď.
 
 


Co je ještě nového?

 
– stal jsem se velkým fanouškem
amerického seriálu Modern Family, u nás známého jako
Taková moderní rodinka
pronikám do tajů jógy a časem bych
chtěl vyzkoušet i bigram jógu
na poslední opláchnutí vlasů po
umytí jsem použil obyč. minerálku. Vlasy mám po ní mnohem
jemnější a hebčí. Doporučuji vyzkoušet!
 
Czech Blondýn

 
 
9 thoughts on “

  1. Na Twitteru si byl zavisly na serialu Takova normalni rodinka.
    Ale parada, ze sis rypnul do Vitka, hned mas vyssi sledovanost a vic komentu. Sice vic negativnich, ale mas. A to je to, o co bezi, vid, trumpeto?

  2. Aha, díky za upozornění, na twitteru jsem to napsal chybně, doteď jsem si nevšiml, že jsem místo moderní napsal normální, spletl jsem se, díky..
    Má sledovanost je pořád stejná a můj úmysl proč jsem komentoval Vítkův článek tak, jak jsem ho komentoval, nebyl z důvodu zvýšit si sledovanost blogu, mé zdroje, odkud přichází nejvíc čtenářů jsou jiné..

  3. Já si do Vítka nerýpnul z hecu nebo proto, že bych si chtěl zvýšit sledovanost, jenom jsem reagoval na předchozí komentář, vyjádřil svůj názor..
    Juraje nesleduji!

  4. Kdyby hloupost nadnášela, tak se tady budete vznášet jako holubička. Jo a kdybyste chtěl někde plácat, že na tom seriálu, odkud tahle hláška pochází, strašně ujíždíte, tak prosím Vás pěkně to není Nemocnice Chicago Hope.

  5. Myslim, ze Juraje sledujes. A kdyz jsi do Vitka nerypnul z hecu, proc jsi se do nej navazel, ze co to placa, kdyz psal o knizkach, ktere cte? Ze si kritizoval obleceni, to chapu, ale proc post o knizkach? A ne v komentarich, ale na twitteru? To mi vysvetli.

  6. Na jeho blogu jsem byl asi jednou, dvakrát? Nevím, Juraje prostě nečtu, nesleduji..
    Co se týče mého komentáře na twitteru ohledně Vítka, jak víš, že byl myšlený na jeho článek o knížkách? Reagoval jsem na něco úplně jiného, ale to bych si s dovolením nechal pro sebe, děkuju!

Leave a Reply

