EXCLUSIVE, FLOWERS, SPRING

 Bottega Veneta

Dries Van Noten
 
Pampelišky na přehlídce Valentino,
chryzantény u Driese Van Notena a Rochas nebo třeba sedmikrásky na
šatech s véčkovým výstřihem od značky Bottega Veneta jsou
jasným důkazem, že i letos na jaře květinový potisk zůstává
na výsluní a do zapomění jen tak lehce neupadne.
A jak tento trend nosit? Ověsit se
doplňky, když máte na sobě takto výrazný vzor, by bylo jako
aranžovat pivoňky s kapradím. Takže si stačí jen rozcuchat
vlasy, zvolit trochu odvážnější boty a hurá, můžete vyrazit
do světa!
 
Czech Blondýn

7 thoughts on “

  1. Pomniky stavi lide, aby nezapomneli na sve blizke, vzpomneli si na ne a prinesli jim pomnenky… Kdyz uz jsme u tech kytek… ZapoMNeni!!!

  2. No jo, ale zapomenout – tam máš taky mn!! Jen s vloženým vokálem “e”. Já si taky “zapomnění”, “zapomněla jsem” atd. odvozuju od “zapomínat”, “zapomenout”, ale to si ta pomocná slova musíš umět dobře rozložit, chceš -li je používat jako odvozovací.Takže pravidla českého pravopisu do ruky (jsou i online, netřeba výmluv) a ověřovat, ověřovat, ověřovat! Prostě nechceš-li být lamer a chceš-li umět dobře gramatiku vlastního jazyka (což je základ!!) je třeba si řadu věcí pevně ukotvit v paměti, nebo mít nějaký pomůcky. Udělej si pár tabulek u těch jevů, který Ti dělaj v tu chvíli největší problémy a postupně je rozšiřuj. Hrozná ostuda je, když na to člověk sere, dělá chyby a nenapravuje je – tu “vinnu” v jednom starším postu furt máš a spousty dalších hrubých gramatických chyb, na které jsi byl upozorněn. Řekni, má smysl se vůbec namáhat a psát Ti sem tyhle komentáře? Připadá mi, že je Ti to lhostejný. Shrnu to asi takhle: když někdo píše s ambicí, aby to četli další lidi, není v žádným případě přijatelná jakákoli výmluva, co se týká blbý gramatiky. To je základ, češtinu si musíme hýčkat a chránit a ne s ní zacházet jako prase. Je třeba mít zodpovědnost, je to cenný kulturní dědictví.

  3. Články píši i přes časové vytížení skoro každý den, do toho mluvím italsky, anglicky, takže se mi opravdu stane, že někde udělám chybu, přece jenom jsem taky jenom člověk a ne robot, na něco si nepamatuji, něco se mi zase plete, takže jsem rád, když mi někdo napíše, kde mám jakou chybu a já se podle toho můžu zařídit. Lhostejné mi to tedy určitě není, jen jsem si prostě nenašel ještě dostatek času, abych články znovu rozbalil a upravil, ale jakmile budu mít více času, tak to jistě udělám!

  4. no jo, ja vim.. s interpunkcí mívám problémy, to jo. trochu trapas, když tu hulákám o gramatice. tak já si jdu dělat ty svý tabulky :))

  5. Já taky mluvím italsky a anglicky, ale to ještě neznamená, že budu česky psát jak prase.

Leave a Reply

