EXCLUSIVE
Varování:
Následující článek může být nevhodný pro osoby mladší 18-ti let!
 
 
 
 
Photo – Adhara D.
 
Je po desáté večer a
to je ten správný čas, abychom otevřeli a trochu více si
pohovořili o tématu, při kterém se každý druhý z nás červená.
Nejprve k fotkám. Jo, chvíli jsem přemýšlel, zda je na blogu
opravdu publikovat, ale nakonec proč ne, když prsa dnes na
veřejnosti ukazuje kdejaká celebrita, nic víc stejně není vidět
a ikdyby bylo, podle mého názoru je nahota naprosto přirozená
věc, za kterou se nikdo nemusí stydět. Navíc si nemyslím, že by
právě tyhle fotografie byly vulgární a mohly někoho pobouřit.
Právě dnes odpoledne jsme se s Vincenzem zúčastnili výstavy
kamaráda našeho kamaráda, který v galerii v centru města
vystavil nespočet krásných fotografií laděných právě do
erotična, což bylo hlavním námětem k článku, kterým se zrovna
přelouskáváte. Nikdy jsem neměl problém otevřeně mluvit o
sexu, co se mi v něm líbí, naopak co nemusím, jaké praktiky bych
rád vyzkoušel nebo co už mám dávno za sebou. Jak to máte vy?
Stydíte se? Prozradíte mi co všechno děláte v posteli nebo si
naopak myslíte, že by tohle mělo zůstat za zavřenými dveřmi
ložnice?
 
Czech Blondýn

7 thoughts on “

  1. 1. “obychom otevřeli” – okno?
    2. Prosím o jméno galerie a kamaráda, rád bych se stavil, fotky jsou moje hobby.
    3. Co se ti líbí, co máš za sebou? Co nemusíš? Sleduju tvůj blog asi půl roku, ale nepamatuji, že bys o tom psal.

  2. O sexu? Vždyť jsi o něm ještě nenapsal nic, než výrazy jako “noc plná vášní”, což silně připomíná román pro paní a dívky z r. 1890. Z některých detailů mám pocit, že jaksi příliš nevíš, jak se co dělá.

  3. Ahoj,
    tyto fotografie jsou toho fotografa, o kterém píšeš? Jsou docela pěkný. Prosím, mohl bys prozradit o koho se jedná? O fotografii se vážně zajímám, nechci rýpat. Díky 🙂
    Lenka

Leave a Reply

