EXCLUSIVE, PARTY, VINCENZO

Photo – Shini /parkandcube.com/ úprava – Czech Blondýn
 
Když si uvědomím co
všechno jsem za poslední dva roky dokázal, čím vším jsem si
prošel (a že to nebyla zrovna pokaždé procházka růžovou
zahradou) usmívám se a kroutím nevěřícně hlavou. Jsem strašně
rád, že jsem se naučil být sám sebou. Neřešit pohledy
ostatních a občas i nechutné urážky. Jsem kdo jsem a to co si o
mě myslí okolí neovlivním a popravdě už to ani neřeším. Ať
už se jedná o mou orientaci, módu nebo o peníze. I já se denně
setkávám se spoustou falešných lidí, s neférovostí a
přetvářkou, ale to všechno tu bylo a vždy bude. Možná právě
díky tomu si strašně vážím svých přátel, své rodiny a svého
přítele. Všichni jsou nedílnou součástí mého života a
nedokážu si představit, že by v něm nebyli. Proč tu o tom ale
píši? Proč tohle všechno? Právě jste dočetli 300stý článek
a já chtěl, aby obsahoval něco speciálního. A pro mě tohle
speciální je. S přítelem, který se mi ve čtvrtek vrátil ze
služební cesty jsme to pořádně oslavili dortem a několika
drinky v naší oblíbené kavárně Pasticceria.
 
Jsem moc rád za vaši
přízeň, že sledovanost blogu roste s každým novým dnem, že mě
čtete a doufám, že se společně dožijeme další 300stovky.
Užijte si víkend!
 
Czech Blondýn
5 thoughts on “

Leave a Reply

