EXCLUSIVE, SPRING, WHITE

 
Photo – Anne Puhlmann
 
Bílá. Barva
nevinnosti, okouzlující, šik a stylová. Jaro bude hodně o bílé
barvě a já jsem moc rád, že se zase v plné síle vrátila do
módy. Je neutrální, čistá, voňavá a nechá dokonale vyniknout
osobnost každého, kdo ji má na sobě. Ve svém šatníku mám v
bílém odstínu několik košil, triček s krátkým rukávem, jedno
sako, jedny kratší kalhoty, které nosím nejčastěji v létě,
protože jsou z hodně lehkého materiálu a od včerejšího dne i
bavlněný svetr American Apparel, který jsem si ulovil při
nákupech v galerii Corso Como doslova „ za babku “. Jednu
nevýhodu ale přece jenom má – je nepraktická. Když ji mám na
sobě, musím si dávat dvakrát větší pozor abych se nikde
neušpinil, což teda zrovna u mě není jednoduché a proto nenosím
bílé outfity tak často, jak bych si přál.
 
Czech Blondýn

One thought on “

  1. Tak ber bielu iba do výkladu v Amsterdame, aby si sa neušpinil. Ale tam by to s čistotou a voňavosťou asi tiež bol problém. Chudáčik. Alebo vieš čo? Ber si bielu iba na venčenie psov, veď to je len chvíľka, veľa času ti to nezaberie a človek sa určite nezašpiní pri prechádzaní s imaginárnymi miláčikmi, však?

Leave a Reply

