EXCLUSIVE, PARNDORF, SHOES, VINCENZO

Photo – Kit Lee /styleslicker.com/
 
Ahoj lidi, konečně
jsem si našel chvilku a protřídil si zase po delší době šatník,
abych dostál svých slov a jak jsem se o několik článků zpět
zmiňoval, schoval větší část svého oblečení s černým,
šedým a hnědým odstínem, které byly přes zimu hlavní součástí
většiny mých outfitů, ponechal jsem si jen několik základních
kousků a do popředí usadil oblečení s pastelovými barvami, jako
je šeříková nebo mátová, se kterými hodlám přivítat letošní
jaro. Stačí si k nim vzít jen jednoduché džíny, dozdobit se
nějakým výraznějším šperkem nebo hezkými botami a TOP outfit
je na světě! Setkal jsem se z okruhu svých přátel s názorem, že
ležérní, jednoduchý styl, někdy možná až pro mě příliš
sportovní, něčím nedotáhnutý look mi sluší mnohem víc, než
když chodím od hlavy k patě vyumělkovaný v perfektně sladěných
barvách, přehnaně glamour a ikdyž se mi ze začátku jejich názor
moc nelíbil, ve finále jsem si musel připustit, že to, jak chodím
oblečený v posledních dnech mi nijak nevadí, ba naopak, cítím
se v tom dobře a má postava je možná ještě víc okouzlující,
než byla předtím 🙂
Plánovaná cesta na
nákupy do Parndorfu se bohužel neuskutečnila, přítel musel do
práce a dnes odpoledne ještě navíc odjel na několikadenní
pracovní cestu do Švýcarska. Takže jsem osiřel. Zašel jsem si
na večerní procházku se Sandy a Daisy a nyní svůj smutek zaháním
litry bylinkového čaje, belgickými pralinkami a seriálem Sex ve
městě.
 
Czech Blondýn
Leave a Reply

