EXCLUSIVE, TEETH

Mít zářivý úsměv
je snem snad každého z nás. Já si ten svůj splnil včerejší
návštěvou soukromé zubní ordinace, kam jsem se ještě před
Vánoci na zákrok bělení zubů objednal. V příjemném prostředí
s velmi přátelským personálem jsem se cítil opravdu skvěle.
Ještě před samotným bělením mi doktorka provedla důkladnou
prohlídku, při které zjistila v jakém stavu se mé zuby nachází
a při konzultaci mi vysvětlila, jak celá procedura bělení bude
probíhat. Na dásně se nanese tkz. krycí hmota, zuby se poté
potřou bělící hmotou a nakonec se ozařují lampou. Celý proces
trvá asi dvacet minut a opakuje se celkem třikrát. Bělení je
bezbolestné a já mohl relaxovat při hudbě nebo čtení oblíbeného
časopisu. Ke konci ještě následovala instruktáž o 24hodinové
bílé dietě, kdy jsem byl varován před požitím kávy, černého
čaje a potravin, které mohou zuby zabarvit a v tašce jsem si
odnesl gel, který aplikuji v případě, že budou zuby přechodně
citlivé na studené, což se ale do této chvíle nestalo. Celý
zákrok, který mi zaplatil přítel vyšel přibližně na 6 tisíc
korun a vybělené zuby mi vydrží 3-4 roky..



Czech Blondýn

Leave a Reply

