EXCLUSIVE, FOOD AND DRINK
Photo – Dish Fine Burger Bistro
 
Přišla mi prosba, zda
bych nemohl zase sepsat nějaký článek o jídle, o svých
oblíbených kavárnách nebo restauracích. No dobře. Je fajn když
mi napíšete o čem byste si chtěli u mě přečíst nebo jaký
článek by vám udělal největší radost. Ale zpět k dnešnímu
zadání. Váhal jsem zda si vybrat podniky české nebo italské a
nakonec jsem se rozhodl zvolil variantu číslo jedna a to zejména
kvůli dostupnosti. Myslím, že je celkem zbytečné, abych vás tu
seznamoval a popisoval místa, kam se 90% z vás nikdy nedostane a je
mnohem lepší vybrat si ty, kam nebude mít problém se dopravit
nikdo, protože mají všechny své sídlo v Praze a tam se přece
alespoň jednou v životě podívá každý z nás.

 
Photo – Mood
 
Pokud si stejně jako já
rádi pochutnáte na dobrém burgeru, tak mi dovolte vás dnes
seznámit (pokud je ještě neznáte) se třemi adresami, kde
podávají ty nejlepší z nejlepších. Tou první je Dish Fine Burger Bistro Matouše Petráňa a jeho kamaráda Jiřího Janoucha.
Z celého menu jsem si nejvíce oblíbil Savory – burgery s domácím
kečupem, masem, portobellou, karamelizovanou cibulí, pečeným
rajčatem a parmazánovým chipsem. Kromě burgerů z vyzrálého
hovězího masa plemene Aberdeen Angus si zde ale můžete pochutnat
i na domácích klobáskách, výtečných žebírkách a z bezmasých
variací má podnik ve stálé nabídce burger s grilovanou sicilskou
zeleninou a domácím uzeným sýrem. The Tavern mají pod svými
křídly manželé Dean Selby a Lori. Ochutnat musíte Blue Smoke,
který patří ke zdejším nejoblíbenějším burgerům. K němu si
objednejte jeden z mnoha famózních koktejlových drinků a ocitnete
se v sedmém nebi. A do třetice Mood, restaurace ve které je
šéfkuchařem Jeff Cohen, rodák z floridské Tampy, který stojí
za vytvořením celého menu. K návštěvě by vás mělo přesvědčit
také to, že se Mood pyšní oceněním za nejlepší burger, dále
originální domácí hranolky ve tvaru spirály a překrásný
výhled z terasy. Tak co, pro jakou ze tří restaurací se
rozhodnete?
 
Czech Blondýn
 
 

6 thoughts on “

  1. Já bych čtenáře zas tak nepodceňovala:-) Zrovna Miláno je za rohem a zaletět si tam může každý. Také bych ocenila tipy na Milánské podniky.

  2. Ahoj,
    jé, to je skvělej nápad. Příští týden se dostanu s přítelem do Turína, on pracovně a já neváhala a vzala si dovolenou. Miláno sfouknem na pár dní taky, to bude bezva, když už tam budem. Mohl bys sepsat krátký článek a doporučit něco? Máme taky rádi trendy podniky. Vyzkoušíme je a pak napíšu, jaký to tam bylo, můžem vyměnit dojmy 🙂 Nechci tlačit, ale šlo by to tak do příští středy? Koukám, že by to ocenilo víc čtenářů. Stačí dvě tři restaurace, moc moc díky :)!!!

    Věrná čtenářka a obdivovatelka Lenka B.

  3. Děkuji Lenko, nechci nic slibovat, ale pokusím se. Nevím jak na tom budu s časem, mám teď jako na potvoru hodně práce, ale snad se mi poštěstí napsat něco o víkendu, tak uvidíme..jinak přeji šťastnou cestu a užijte si s přítelem (nejen) Turín 🙂

Leave a Reply

