EXCLUSIVE, FOOD AND DRINK, PARTY

Photo – Carlton Hotel Baglioni

Velký
dojem na mně v posledních pár dnech udělal hotel Carlton Baglioni, ve kterém jsem měl možnost si užít skvělý brunch. Zejména italská brusceta, telecí ossobuco pečené na tymiánu,
panacota a drinky z čerstvého ovoce chutnaly famózně a o několik
hodin později i úžasnou atmosféru večírku v toskánském stylu. Pyšně tak hlásím, že Carlton Baglioni je jedním z nejkrásnějších
hotelů, jaké jsem kdy osobně navštívil.



Czech Blondýn

6 thoughts on “

  1. Stydím se, ale z toho seznamu jídel znám jen panacotu:D Hotel vypadá nádherné! Já nemusím moc “luxusní” desing (je na mě moc chladný a neosobní), ale tohle na mě působí skutečně teplým a útulným dojmem:)

Leave a Reply

