EXCLUSIVE, SHOES
Konečně
mi včera ráno přišel balíček z internetového obchodu
my-wardrobe.com, který mi měl dorazit už před týdnem, ale
cestou se nejspíš někde zatoulal, a v něm botky od Viviene
Westwood, které jsem koupil s 50% slevou (no nekupte je). Asi si
umíte představit můj výraz, když jsem na ně náhodou narazil 🙂
 
A
o botech dnes ještě jednou. Pokud jste fanouškem seriálu Sex ve
městě, určitě si budete pamatovat na scénu, kdy Charlotte
dostala boty zdarma jen proto, že si prodavač mohl sáhnout na její
nohy. Nevím proč, ale zrovna tohle se mi včera vybavilo při
nákupech s kamarádkou, italkou Federicou, která mne poprosila,
abych ji doprovázel do krámku, kam si šla vybrat své první
Louboutinky. Samozřejmě že jsme tam strávili nechutně dlouhou
dobu, než si Federica všechny ty překrásné lodičky s červenou
podrážkou vyzkoušela, aby se nakonec rozhodla pro klasické černé,
které se hodí skoro ke všemu. Jediné co se od scény v seriálu
lišilo bylo, že prodavač nám nedal ani slevu, natož boty
zadarmo..
 
PS:
Outfit, který jsem měl na sobě při pondělní akci, otevření
nové italské restaurace. Cardigan jsem koupil asi před měsícem
ve slevě, stejně jako tašku Lanvin.
 
Outfit:
cardigan Alexander Mcqueen
jeans Dior Homme
bag Lanvin
scarf Burberry London
 
Czech Blondýn

13 thoughts on “

  1. wow, musel jsi vypadat úchvatně! a ta taška, s tou bych chodila i já 🙂 nevíš, kde bych jako studentka mohla sehnat pěknou, koženou a kvalitní kabelku, která nebude stát majlant? okukovala jsem DKNY a nebylo to nejhorší..Zálusk bych měla na Céline, ale o té si můžu nechat zdát :-/ Díky, T.

  2. Ty botky VW jsou asi stejně reálné jako adresa my-warndrobe.com. Lidi, zkuste se na ně dostat: neexistují. No jakbyne: to jedno přebytečné písmenko to blokuje… Hoch má zase smůlu.

  3. Stále přemýšlím jestli ty nenávistný (nebo jak to nazvat) komentáře jsou psány ze srandy, nebo myšleny vážně. Nechci tady rozpoutat hádku proti mě, jen se ptám.
    Jsem tady poprvý, tak tomu fakt nerozumim. Prohlížím si spoustu blogů, ale nemám potřebu takhle autory blogu kotlit, za gramatický chyby, překlepy apod. Já jsem jen návštěvník něčího blogu a i kdyby tam někdo měl svojí holou chlupatou řiť, tak je to přece jeho věc. Děkuji za objasnění a přeji hezký zbyteke večera 🙂 Kristýna

  4. no jo jenze oni jsou to predevsim ctenari protivne blondynky (pokud neznas najdi si ji) psal ao blondynovi 2X a ted jsou dve strany jedna mu veri ale mnohem vetsi mu neveri ani nos mezi osima a jsou nastvani ze ma potrebu si vymyslet zivot plny “luxusus” 😉

Leave a Reply

