EXCLUSIVE, HANDBAGS

Photo – Shini /parkandcube.com/
 
Pánských
kabelek a tašek mám spoustu. Miluji je všechny. Možná v
některých budím na ulici pozornost, ale jsem na to zvyklý. Neumím
si představit že bych je neměl. Nosím v nich všechno co
potřebuji během dne – diář, peněženku, pouzdro s doklady,
telefon. Nejvíc pyšný jsem na značky jako Louis Vuitton,
Burberry, Prada nebo Yves Saint Laurent. Jenže koupit takovou
luxusní kabelku rozhodně není žádná sranda. Pokud jich doma
nemáte sto asi budete uvažovat podobně jako když jsem si já
kupoval tu svou první, tedy budete chtít nějakou nadčasovou,
která vám dlouho vydrží. Já se před třemi lety po dlouhém
váhání rozhodl pro Pradu, která byla v mých očích ztělesněním
elegantnosti a luxusu. Sehnat tu pravou mi ale zabralo hodně času.
Překvapilo mě že je tak těžko k sehnání. Dnes už bych to
řešil návštěvou internetových adres jako asos nebo
net-a-porter, kde není problém tyto kabelky sehnat za přijatelné
ceny.
 
Ve
své sbírce mám i několik pánských psaníček, které nosím
hlavně večer, když vyrážím do klubu nebo s přítelem na
večeři, nechce se mi tahat s velkou taškou ale potřebuji mít u
sebe telefon, klíče nebo peněženku. Velmi praktické.
 
Co všechno nosím ve své kabelce?
 
červenou peněženku Prada
kožené pouzdro na doklady
diář Moleskine
černé pero Mont Blanc
pracovní telefon Blackberry
osobní telefon Samsung Corby
sluneční brýle Ray-Ban
krém na ruce Ryor
parfém Bvlgari
korektor Yves Saint Laurent Touche Éclat
 
Ještě něco více si můžete přečíst i kliknutím SEM
 
 
Czech Blondýn

27 thoughts on “

  1. Kecy, prdy, beďary, lásko. I když si střežíš své soukromí, tašku jsi snad vyfotit mohl, ne?

  2. Ty mas kabelky Louis Vuitton, Burberry, Prada a Yves Saint Laurent a povidas nam tu o botach za 4 tisice nebo o tom naramku za 12 tacu, na ktery jsi musel setrit dlouhe mesice? To nejak nejde dohromady, ne? Kdyz uz nam tu vykladas pohadky, tak aspon drz linku…

  3. A prosim te, dopln si tam aspon ty carky, strasne spatne se to cte, kdyz tam ty carky nemas…

  4. Je pro mně rozdíl nákup náramku a kabelky, kterou budu ukazovat víc, do které jsem schopen investovat víc peněz a která je pro mně potřebnější! Navíc nemám v článku napsáno, že bych si všechny koupil za vlastní peníze. Netajím se tím, že ty nejdražší kabelky, psaníčka jsem dostal buď dárkem nebo mi je koupili bývalí partneři.

  5. Proboha, pro anonymní komentátory- že mu to tak žerete, běžte se proběhnout, strčit hlavu do sněhu a přestaňte řesit pičoviny. Jestli si vymýšlí, tak ať. Komu tím ubližuje?

  6. Che! Už si rozchodil noc plnú zvrhlostí s Vincenzom a Bernardom? Tak nám napíšeš čosi o kabelečkách? Milé. Bývalí partneri ale boli štedrí. A ten terajší ti ešte taštičku nekúpil? Urob postíček o darčečkoch, čo si dostal od Vincenzina, nostro ragazzino !

  7. Čo také závidím, piccino? Taštičku, ex-partnerov alebo tvoju plnú hubu veľkých značiek a veľkých rečí? 🙂 Nie, nie, nezávidím, len sa bavím na tvojich výmysloch, ale to aj ty, predpokladám. Ale chýba mi Ix, tebe nie?

  8. Já se ti divím Czech blondýne že máš trpělivost a odvahu zveřejňovat tyhle komentáře od zjevně hodně labilních uživatelů. Já už bych je dávno zablokovala a znemožnila jim přístup na blog..

    Katka

  9. “Katko”, když už tady tak sympatizuješ, tak trochu změň styl psaní, je totožný s Vládíkovým. Navíc on nám to tu hoch autorizuje, takže kdyby nechtěl, tak to na veřejnost nepustí. Jenže to by tu byla krapet nuda, žejo.
    A ne, Vládíku, frustrovaná nejsem – pokud to tedy bylo na mě. Znáš ten pocit, když se jdeš v zoo podívat na ta nejošklivější zviřátka, víš, že jsou fakt hnusná, ale přesto tam jdeš? Tak mi ho neber. A radši se vzdělávej, hvězdo.

    Ix

  10. A nebyla by tu i nadále, kdyby se tento post tolik neshodoval právě s tím jejím, který prokazatelně vyšel dřív. Inspirace mi nevadí, čmajznout téma, taky ok, to dělá kde kdo, ale lohnout obsah kabelky ženský a vydávat ho za svůj. Pokud chce Blondýn jednou pro vždy zavřít pusu nám všem, co se nám to zdá minimálně podivné, je na to jednoduchý recept, uveřejnit své vlastní fotky svých vlastních věcí. A že nemá čím fotit? Víte co, ať je ta fotka klidně rozmazaná z mobilu, hlavně že bude jeho a pravdivá 😉

  11. Ma dai, anonyme, lascialo stare. Mi diverto un sacco leggendo queste stronzate assurde di uno che ha visto Italia due volte in vita sua, quando è stato a Rimini al mare.

  12. Jistě, proto sem nikdy nic vlastního nevyfotíš a ne a ne a ne, ale všechno to vlastníš, to zas jo jo jo 😀 Ubohé, patetické, směšné …

  13. Je, ale co takhle ukázat, že umíš italsky a odepsat milému anonymovi pěkně od srdce jeho jazykem, když si tak dovoluje tě obviňovat? Italsky přece umíš, vím, psal jsi, že to není úplně tutto bene, ale co, alespoň bys taky pár lidem vytřel zrak a třeba by přestali prudit.

  14. Já google translator na rozdíl od tebe nepotřebuju. Mám státnice z italštiny a žiju v Itálii dva roky. A mimochodem, pokud budeš chtít někdy něco přeložit, aby to vypadalo věrohodně, tak google translator rozhodně nedoporučuju. Každej hned pozná rozdíl.

Leave a Reply

