EXCLUSIVE, HERMES
Dlouho
jsem si ho přál. A moje srdce zaplesalo, když mi v minulém roce
dorazil domů schovaný v oranžové krabičce. Alespoň pro mne ten
nejdokonalejší šperk, který jsem kdy na sobě měl – náramek
Hermés Paris v přepočtu za dvanáct tisíc korun. To je ta
nejvyšší částka, kterou jsem kdy do šperku, bot či oblečení
investoval a než se rozhodnete mi napsat, že to co píšu je zase
jen můj výmysl a že musím být opravdu v balíku a pracháč,
abych si něco takového mohl koupit, věřte mi, že trvalo několik
měsíců než jsem odpovídající částku dal dohromady. Možná
si bude někdo tlouct na čelo a říkat si, že jsem blázen, když
jsem se rozhodl vyhodit tolik peněz za jeden jediný náramek. Pro
mne to ale byla zatím jedna z nejlepších investic v mém životě.



Czech Blondýn

18 thoughts on “

  1. Srdiečko, a ktorý z tých feši na fotečke si ty? Ten druhý bude asi Vincko, však? A ako si vedel, že sa budem tĺcť do čela? Ale nie zo závisti, práveže od smiechu, čo si jedno pardubické chlápätko dokáže vymyslieť. A neboj, ja ti fandím, a CHCEM SA S TEBOU ZOZNÁMIŤ! Napríklad na ďalšom ehm… dobročinnom bazaariku, poletím z Blaavy do Praaglu vlastným letadýlkem. Potomm ťa hodím do Milána. Čo povieš? Bude aj prosecco, budú aj chlebíčky.

  2. To máš pravdu, milovaný, nie si moja liga! Ale toľko šťastia naraz, že si mi odpovedal! Tak čo, neskúsiš po slovensky? Ako Veronike ti to táák pekne šlo! (Cha, mohla to být jednička, jenom ta chybička!)
    Vieš, kamarátov mám dosť, a takých naozajstných, nie vybájených, rozumieme si? A neber mi radosť štekať a robiť si z teba hromozvod, vieš, aký je to relax v mojom nešťastnom a úbohom REÁLNOM živote?

  3. Ale copak? Snad se tu nerozčilujeme? Proč mi to tu všechno píšeš, když mě to nezajímá? To je to pro tebe tak hrozně důležité? Dokázat něco mě, nebo spíš sama sobě?
    Kdyby si opravdu měla jak píšeš ten svůj REÁLNÝ život, chovala by ses trochu jinak, než jaké chování tu zatím předvádíš! Já bych se na tvou úroveň, kterou projevuješ v komentářích nikdy nesnížil! Popros rodiče o lekci slušného chování, je vidět že ji neumíš..

  4. U Czech Chicks jsi psal, ze vlastnis takovych naramku od Hermes vice… A ted pises, ze je to tvuj prvni?

  5. Nerozčilujeme, neboj. Bavíme. Sám, poprosím, nie sama.Choval, nie chovala.
    Prepáč, peknučký, už sa nebudem znižovať. Už “umím lekci slušného chováni”, rodičom som volal, priznal sa k morálnemu poklesku, bol som pokarhaný a zvažujú sa fyzické tresty. A čo TVOJI rodičia, keď sa zaujímaš o tých mojich?
    Tak ešte raz prepáčte, Blondýn I. Český, pôjdem štekať na inú neexistujúcu celebritu.

  6. Hele, dvanáct táců je docela málo – to ti fakt trvalo našetřit několik měsíců? Promiň, nevydělávám nic moc, ale několik měsíců… A kdyby, tak se tím radši nechlubim.

  7. Vím, že to sem úplně nepatří, ale kam jinam to dát. Píšeš o sobě:
    “Independent blogger from Prague, working in modeling, with a slightly different view of the world and interested in fashion and everything around her.”

    To “her” je prosím kdo?

  8. To má byť “móda a všetko okolo nej”, ale chlapec nevie blafnúť po anglicky, tak si myslí, že ženský rod v češtine je taký istý aj v angličtine. Takže “her” je nikto, lebo žiadna “she” sa v jeho blízkosti nevyskytuje a asi by ho “around her” ani nechcela.

Leave a Reply

