EXCLUSIVE
V
letošním roce 2013 bych chtěl rád začít:

znovu
pravidelně cvičit


V
létě a na podzim je mou nejčastější sportovní aktivitou
spinning. Dvakrát do týdne chodím ke svému osobnímu trenérovi
do fitness centra, který mi kompletně změnil jídelníček a
dopomohl mi k mé štíhlé, ale vypracované postavě, kterou se
nyní pyšním. Do svého cvičebního plánu bych letos rád zařadil
jednu hodinu jakéhokoli cvičení denně.


víc
se soustředit na zdravý životní styl


V
minulém roce jsem zahodil krabičku s cigaretami a vydrželo mi to
dodnes. Letos bych rád snížil svou spotřebu alkoholu, která je
občas dost děsivá.


cestovat

Mým
snem je podívat se do Japonska nebo New Yorku.


víc
číst


Ve
své domácí knihovně mám spoustu knih od svých oblíbených
spisovatelů, ke kterým jsem se ale doposud nedostal a letos bych to
rád napravil.


mluvit
plynně italsky


Každý
den co jsem v Itálii se naučím cca deset až dvacet nových
slovíček. Hodně mi pomáhá i Vincenzo, přesto ale ještě úplně
všemu nerozumím a některé věci za mě musí stále vyřizovat
on. A to je právě to co bych chtěl letos změnit.


Czech Blondýn

2 thoughts on “

  1. Tak veľa šťastia so znižovaním počtu vypitých šálok prosecca. Aby si kvôli chlastu neprišiel o štíhlu, ale vypracovanú postavu.

Leave a Reply

