COFFEE, CORTINA, EXCLUSIVE, MORNING, VINCENZO
Italské
Dolomity jsou synonymem pohody. Opravdu. Ta několikadenní pauza od
blogování a internetu všeobecně mi vážně prospěla (příspěvky
byly buď přednastaveny a nebo se o ně postaral můj kamarád
Martin), s Vincenzem jsme si vypnuli své telefony a věnovali se jen
sobě navzájem. Opět jsme se rozhodli navštívit Cortinu, která
je od Milána kousíček a odjeli brzy ráno, dva dny před
silvestrem. Sehnat odpovídající ubytování sice nebylo zrovna
jednoduché, ale protože má Vincenzo spoustu dobrých kontaktů,
nakonec se úspěšně zadařilo. A zatímco většina našich
známých po bujarých oslavách s alkoholem řešila ranní kocoviny
a bolesti hlavy, my jsme si po ranní kávě a cappuccinu se skořicí
a karamelem užívali lyžování po upravených sjezdovkách a
procházky po Corso Italia, kde jsou ty nejkrásnější obchody z
celého města jako Dior, Louboutin, Prada či cenově dostupnější
Bredo nebo True Religion.


Photo – Chiara Facchinetti

Opět
jsem se uvrdil ve svém přesvědčení, že strávit silvestr na
horách je ten nejlepší nápad. A obzvlášť ten na Cortině, na
který budu ještě dlouho vzpomínat. Ikdyž jsme letos chtěli
zůstat doma a užít si komornější atmosféru, svého rozhodnutí
změnit plány určitě nelitujeme.
Překrásná
zimní krajina, upravené sjezdovky, vynikající jídlo, ochotná
hotelová služba připravena splnit vám každé vaše přání,
welness a noční zábava – to vše je Cortina.


Dnes
už je ale všechno pouze příjemnou vzpomínkou a po náročné
cestě se už jen těším na večer, až si udělám cappuccino, navleču se do
tlustých ponožek a zalezu si do postele s Krásou na prodej od
Candace Bushnell. Brzy se zase ozvu..


Czech Blondýn

12 thoughts on “

  1. Len ukáž, to by bol pohľad! A my, skupina anonymov, čo si sem chodíme šteknúť a závidieť a klapať čeľusťami, ti pošleme NAŠE fotky, ako sme sklapli. Čo, anonymovia, súhlasíme? Pravý Czech Blonďáčik možno bude prvý.

  2. Já mu svou fotku se sklapnutou hubou klidně pošlu, ale chápeš, ne – zrovna MNĚ nemusí nic dokazovat. Tak pak nevím, proč to tu nabízí. Ubožák.

    Ix

  3. Ix máš naprostou pravdu, svou předchozí nabídku beru zpět, od tebe nich nechci!

    To ve svém životě vážně nemáš nic lepšího, než mě urážet? To na tom musíš být pěkně bídně. To potom chápu, že já jsem ten hromosvod, na kterém se potřebuješ vyřádit, aby ti zase bylo dobře..

  4. Ale jistě že mám, ale ty 3 minuty denně si na tebe ráda najdu, mufínku. Rozhodně mi to nezabere tolik času jako vymýšlení si virtuálního života a kradení článků odjinud.

    Ix

  5. Miláčik, veď ťa nikto neuráža. Ty si napísal, že by sme sklapli čeľuste. Ja ti fotečku pošlem, ak by si to chcel dokázať MNE. Len sa ukáž, aby sme videli, aký si peknučký naozaj. Ňuňuňu. Skús mi odpísať po slovensky, ako Veronike ti to nejde zle. Aj Vítkovi si písal, že sa ti nepáčí jeho sveter, či čo si mu to ofrflal. Takže miláčik, nepáčI s krátkym I. Budem tvoj korektor, nechceš?
    Ako dobre sa mi na tebe zas “vyřádilo”!

Leave a Reply

