PF 2012

EXCLUSIVE, VINCENZO

Photo – Moritzaust

Poslední
článek v roce 2012. Silvestr před námi. Minulý rok jsem ho
slavil v Česku, konkrétně ve Špindlerově Mlýně. Letos ho
poprvé oslavím v zahraničí.


Rok
2012 mi toho spoustu nabídl. Dobrého i zlého. Měl jsem možnost
ochutnat hned z několika pohárků. Některý chutnal sladce, jiný
hořce. I tak si ale myslím, že rok 2012 byl pro mně zatím
nejlepším rokem mého života. Už jen proto, že jsem poznal svého
prince na bílém koni, sebral všechnu svou odvahu a
odstěhoval se s ním do Itálie. Bezesporu ta největší událost,
která mě letos potkala. Doufám, že rok 2013 se ponese ve stejném
duchu, ba ne-li lepším a přinese mi jen samé radosti a žádné
starosti. A to samé přeji i Vám. Děkuji za vaši přízeň a budu
se těšit v Novém roce.


Pokud se o mně chcete dozvědět více, koukněte SEM


Czech Blondýn

9 thoughts on “PF 2012

  1. I já přeji šťastný nový rok, hlavně vykročit tou správnou nohou. Ať se ti daří a mnoho úspěchů!
    Adriana Hrudková

  2. spis nez do ,,stylistiky” fusujes pravdepodobne do stylingu ne? Tva stylistika je dost prachbidna ..

  3. ČO JE TO ZA VETU? Nechcel by si sa o tom treba trochu rozpísať? TŘEBA nie je slovenské slovo.
    ČO JE TO ZA VETU 2? Prečo sa s nimi nepochlubíš na svojom blogu? NEPOCHLUBÍŠ??? (Nepochváliš.)
    Ten rozhovor nebol napísaný Slovenkou. Písal si ho sám? Aspoň si naštuduj slovenčinu, keď urobíš taký kopanec alebo pouč kamarátku Veroniku Novú. Si smiešny.

  4. Konečně někdo vnímavý, anonymní z 3.ledna ve 13! Veronika je jeho alter ego – takových “reportáží” už o sobě napsal! Inu, někomu nezbývá než snííít…

  5. Takže chlapča nevie poriadne po česky (podľa komentov) a po slovensky už vôbec nie? Len dúfam, že mu taliančina pôjde lepšie, keď mu Vincek tak pomáha! Alebo aj ten sa volá inak? My máme takú postavičku z reality show, dal si meno Desperádo. Toto je tiež čosi podobné. Strašne by ma zaujímalo, či má Protivná B. pravdu a je to akýsi chlapec Vláďa, čo päty z ČR nevytiahol. Kto tohto človeka pozná? Prosím ohlás sa!

Leave a Reply

