EXCLUSIVE, VINCENZO

Se
sympatickým třicátníkem, dvorním architektem a podnikatelem z
Itálie jsem se seznámil letos v létě na skandinávské párty.
Padlo několik nesmyslných frází, výměna telefonních čísel a
za několik dní později naše první rande. Zanedlouho druhé,
třetí, čtvrté.. Zamiloval jsem se do jeho zelených očí, do
krásného a širokého úsměvu, neoholené tváře, přízvuku,
galantnosti, elegantnosti (se kterou dokázal nosit veškeré oblečení), oblaku parfému (který se mi dlouho nedařilo
rozpoznat), do jeho perfektní postavy. Do jeho vášně pro
cokoli. Smyslu pro humor. Pro citlivost, kterou nemaskoval žádnými
gesty, zásadovost, hrdost a odvahu jít si vlastní cestou. Byl to
koktejl namíchaný přímo pro mně, ze surovin, které mám nejraději.
Nemohl jsem si to víc uvědomit než přes vánoční
svátky, které byly letos jedny z nejkouzelnějších, jaké jsem
kdy zažil a to i přesto, že jsem je nemohl strávit se svou
rodinou. Doufám, že se příští rok, u
štědrovečerní tabule sejdeme zase všichni v plném počtu a s
dobrou náladou, která by u těchto událostí měla panovat.



Czech Blondýn

Leave a Reply

