EXCLUSIVE, INTERIOR, VINCENZO

Photo – Roger Davies, Store – antrophologie
 
Zařizování
našeho hnízdečka lásky nás s přítelem hrozně baví. Ale
určitě to není tak, že bychom chtěli mít všechno hotové do
týdne. To nejde. Chce to čas a neustále hledat ty správné kusy
nábytku a designové doplňky, které jsou jedinečné a mají svůj
příběh. Tohle se prostě nedá uspěchat, chce to hlavně
trpělivost. Hodně jsme se nechali inspirovat bytem Carrie Bradshaw
ze seriálu Sex ve městě. Mou úplně nejoblíbenější
místností je ložnice se šatnou. Nejsou vůbec okázalé, působí
klidně, bezprostředně, uvolněně, romanticky. Šatna je rozdělena
na dvě části – v levé polovině odpočívají mé poklady, na
druhé straně jsou schované ty, které patří Vincenzovi. Na zdech
hrají jemné tóny barev. V ložnici je hlavní dominantou postel,
se kterou jsme se při stěhování odmítli rozloučit a která,
jako jediný kousek nábytku, cestovala do Itálie s námi. Všude po
pokoji je spousta květin, které milujeme a protože je Vincenzo
velkým znalcem umění, na zdech jsou pověšené obrazy od více či
méně známých malířů. Bydlíme v úplně posledním patře, z
oken je proto překrásný výhled na město nebo na kavárnu,
sídlící v budově naproti nám, do které často chodíme na
snídani.
 
Czech Blondýn

5 thoughts on “

  1. Zařizování chce klid.
    Já mám zatím vybavenou z větší části ložnici, ale obývací pokoj je zatím poloprázdný. Minulý týden jsme se koupili krásný stolek pod televizi a ve stejném odstínu chci i zbytek nábytku.

  2. No, přečetla jsem poctivě mnoho článků na Vašem blogu, stejně tak i komentářů a prostě se nemohu zbavit pocitu (jako ostatně mnozí další), že si to vše prachsprostě vymýšlíte. Ostatně stačí po Vás trochu pátrat ve virtuálním prostoru a důkazů Vašich lží se tam najde dostatek. Nechci a ani nebudu zde nikoho soudit, máte-li z toho co děláte dobrý pocit, pak prosím, nevadí mi smyšlené články, vadí mi spíš následné slepé bránění lží v odpovědích na komentáře. Žijte svůj život a nebojte se, že by nebyl dost zajímavý i pro čtenáře. Zkuste to 😉

  3. Danielo, já žiji svůj život. Nebojím se ho. Užívám si ho naplno. A je přesně takový, jaký ho popisuji ve svých článcích. Jsem v Miláně. Mám přítele Vincenze. Jsem šťastný a zamilovaný! To, že nepořizuji fotografie ovšem mnohým nedá spát a proto se slepě domnívají, že je tohle všechno pouze lež. Virtuální svět Vám toho může nabídnout spoustu. Ano přiznávám, učinil jsem v minulosti dost chyb, ze kterých jsem se však poučil, snažím se jich vyvarovat a jedu dál..

  4. Díky za odpověď, sice mě mých pochyb nezbavila, ale přesto přeju hodně štěstí v životě, ať už je to kdekoliv a s kýmkoliv, pokud jste tak spokojený, pak dobře pro Vás.

Leave a Reply

