EXCLUSIVE, WORK

Trochu
jsem se nudil, atak jsem se při povalování u čaje a sušenek rozhodl podívat na stránky několika
modelingových agentur na jejich nové objevy. Očekával jsem
všechno, ale to, co jsem shlédl, bych mohl nazvat jedním slovem
tragédie. Kde jsou ty časy, kdy se před objektivem foťáků
střídalo sice jen pár modelek a modelů, ale jejich krásné
tváře, tělo, šmrnc, originálnost, nápaditost a hlavně energie,
která z nich vyzařovala, nám to na plné čáře vynahrazovalo.
Dnes se to všude hemží tuctem nových tváří, ale problémem
číslo jedna je buď ošklivost nebo číslo dva jednotvárnost.
Dovolte mi to trochu rozvést a vysvětlit vám, jak to myslím.
Ošklivost – pro modeling je mít hezkou tvář a tělo zatraceně
důležitá věc. Bohužel v posledních dvou, třech letech se na
výsluní dostal trend jakési vyjímečnosti, kterou ale stejně 90%
populace, pokud nejste módní návrhář či slavný fotograf,
nepochopíte. Snáze si zapamatujete modelku, která měla špičatý
nos a tím pádem kampaň, kterou propagovala, než modelku, která
se svou bezchybností a blonďatými vlasy vypadá jako dalších
dvacet dívek na předchozí stránce. A tím se tak pomalu
přesouváme k bodu číslo dva, jednotvárnosti. Jsou dva druhy.
Jsou lidé, naprosto si podobní, ale přesto je dokážeme od
ostatních rozeznat pro jejich osobní kouzlo, povahu, mluvu. Ale s
tímhle v modelingu (a hlavně v zahraničí) těžko uspějete.
Zarazilo mě, kolik profilů stejných chlapců či dívek, jsem za
tak krátkou dobu měl možnost vidět. Nebylo by lepší, řídit se
občas pravidlem, že více je někdy méně?
 
Czech Blondýn

2 thoughts on “

  1. Blondyne…ja Teda souhlasim.
    Podle me nekterych tech modelek a modelu by se clovek takhle po tme v tmave ulicce mohl leknout:)
    Chtela jsem se Te zeptat, jestli by ses nechtel stat moji dalsi obeti v clanku What's in my bag…tak blondynku, doufam, ze me neodmitnes:)
    Napis mi tvou odpoved na chcisicily@gmail.com, prosim.
    Diky moc…a NE neberu jako odpoved:DDD
    Krasnou nedeli.

  2. jo kdyby jsi to chtel dokazat tak jsi sem zrovna nemel dat fotky velmi zajimavych a velmi pohlednych lidi 😉 a uprimne neni moc dobre vzdychat nad “hruzami” modelu a modelek kdyz jsi sam osoba ktera se pohybuje v modelingu je to takove domyslive… clovek si pak rika ze si musis myslet ze jsi nejak extremne vyjimecny kdyz nepatris k tem “hruzam” 🙂

Leave a Reply

